استانی 10:09 - 05 بهمن 1399
یک مسئول قضایی تاکید کرد
ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل به ضرورت نگاه حمایتی و صیانتی در دفاع از حقوق عامه و افزایش بهره‌وری کشت و صنعت مغان تاکید کرد.

ضرورت نگاه حمایتی و افزایش بهره‌وری کشت و صنعت مغان

ناصر عتباتی در ششمین جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان اظهار کرد: فرصت‌شناسی، مطالبه‌گری، حمایت و پیگیری‌های شورای دستگاه‌های نظارتی عاملی تاثیرگذار در تحقق اقدامات شایسته برای خدمتگزاری بهینه به مردم است.

وی ضمن تشریح عملکرد دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، افزود: اجرای این دستورالعمل نیازمند همکاری، هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌ها و نهادها است، تا شاهد اثرگذاری بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.



 عتباتی با اشاره به شرایط خاص جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به ویژه از سوی نهادها و دستگاه‌های خدمت‌رسان، تصریح کرد: نیاز به تحرک بیشتر و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در این شرایط یک ضرورت است.



رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به شرایط و اقتضائات انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی از جمله مداخلات مدیران در انتخابات و استفاده از اموال دولتی، اداری و بیت‌المال به نفع شخص یا گروه خاصی، تصریح کرد: اگر اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه در این حوزه به درستی انجام نشود شاهد بروز بسیاری از مشکلات در آینده خواهیم بود.



 وی تأمین و تنظیم مایحتاج ضروری مردم برای شب عید را از دیگر موضوعات مهم عنوان کرد و گفت: مدیران برنامه‌ریزی‌های شایسته در این خصوص داشته باشند.

 عتباتی با اشاره به موضوع شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و سبلان پارچه اردبیل که در سفر ریاست قوه قضاییه مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بنا به دستورات لازم که از سوی ریاست قوه قضاییه صادر شد، پیگیری‌های لازم از سوی تشکیلات قضایی استان انجام گرفت که نهایتاً منجر به ابطال  واگذاری و تعیین هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت گردید که امید است این تحولات موجب توسعه و آبادانی استان و منطقه گردد.



 وی گفت: باید با نگاهی حمایتی و صیانتی بتوانیم گام‌های مثبتی در دفاع از حقوق عامه و افزایش بهره‌وری و عملکرد شرکت داشته باشیم.

عتباتی ادامه داد: دستگاه قضایی استان به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد کشت و صنعت مغان، مدافع حقوق عامه و صیانت از بیت المال است و هیچگونه دخالتی در نحوه مدیریت امور شرکت در حوزه بکارگیری نیرو و تجهیزات ندارد، لذا سعی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های استانی دستگاه‌های نظارتی هماهنگی‌های لازم در پیشبرد اهداف شرکت داشته باشد.



رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: انسجام، هم‌افزایی، تعامل و اتحاد شوراهای دستگاه نظارتی می‌تواند در استان تأثیرات بسیار سازنده‌ای داشته باشد، لذا باید این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را مغتنم بشماریم تا بتوانیم برای مردم شریف استان گام‌های بزرگ و تاثیرگذار بلندمدتی را برداریم .

 وی یادآور شد: دستگاه‌ قضایی استان همواره ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌ها و نهادها با متخلفین و با کسانی که در راستای خدمتگزاری به مردم سنگ‌اندازی می‌کنند، به شدت و مطابق قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام


10917987
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است