بین‌الملل 09:00 - 06 اردیبهشت 1396
فاکس نیوز مدعی شد؛
یک رسانه آمریکایی از نزدیک شدن یک قایق تندروی ایران در خلیج فارس به یک ناو شکن آمریکایی خبر داده است.

رویارویی یک ناوشکن آمریکایی با قایق تندروی ایرانی در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، دیروز دوشنبه یک قایق تندروی ایرانی به یک ناو شکن آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شدند.

به گفته دو مقام آمریکایی، ناوشکن آمریکایی «یو اس اس ماهان» که مجهز به موشک های هدایت شونده کروز است روز گذشته در خلیج فارس متوجه نزدیک شدن قایق تندروی ایرانی شده و وقتی این قایق به فاصله ۱۰۰۰ یاردی آن رسیده اقدام به ارسال سینگال های هشدار آمیز و همچنین دیگر علائم هشدار دهنده کرده است.

به گفته این مقامات آمریکایی، قایق ایرانی فاصله ۱۰۰۰ یاردی خود را با این ناوشکن آمریکایی حفظ کرده و به آن نزدیکتر نشده است.

بر اساس ادعای یکی از این مقامات آمریکایی که فاکس نیوز اشاره ای به نام آن نکرده «به نظر می رسد که رفتار قایق های تندروی ایرانی که به سرعت در حال حرکت بودند تحریک آمیز بوده است.»

این برای دومین بار است که ناو شکن یو اس اس ماهان با قایق های تندروی ایرانی دچار مشکل می شود. به نوشته فاکس نیوز در ماه ژانویه نیز این ناو شکن در تنگه هرمز اقدام به شلیک هشدار آمیز به سمت چهار قایق تندروی ایرانی که در حال نزدیک شدن به آن بودند کرده بود.


9043443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اعضای اوپک پلاس از ابتلای ماه جولای تولید نفت را افزایش خواهند داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، وضعیت نوار غزه را یک «جهنم انسانی» توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پاکستان اقدام تازه آمریکا برای تحریم چند شرکت خارجی به دلیل همکاری با اسلام‌آباد در حوزه برنامه‌های موشکی را خودسرانه و سیاسی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیته حفاظت از روزنامه نگاران، جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را خطرناک‌ترین درگیری بزای روزنامه نگاران در ۳۲ سال اخیر می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیج مردمی عراق می‌گوید انفجار پایگاه نظامی کالسو در اثر حمله رخ داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل جان مرشایمر می‌گوید که اسرائیل فکر می‌کرد ایران حمله به سفارت تهران در دمشق را تلافی نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی تانک‌های قدرتمند غربی در مواجهه با پهپاد‌های ارزان قیمت آسیب پذیر هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن ادعا کرد این کشور هیچ وقت به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد که از حریم هوایی آن برای هدف قرار دادن ایران استفاده کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های آلمانی اعلام کردند یک ناو آلمانی امروز شنبه ماموریت خود را در دریای سرخ به پایان رسانده و این دریا را ترک کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است