استانی 02:12 - 03 آبان 1393
برای نخستین‌بار
عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل گفت: مجمع پیشکسوتان کشتی آمل برای نخستین‌بار در لیگ قهرمانی کشتی لوچوی باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند.

مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در لیگ لوچو تیم‌داری می‌کند

پرویز فرزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: با موافقت اعضای هیئت رئیسه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل، این شهرستان برای نخستین‌بار در لیگ قهرمانی کشتی لوچوی باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند.

وی تصریح کرد: تیم کشتی لوچوی آمل با نام «مجمع پیشکسوتان کشتی» راهی مسابقات کشوری می‌شود و برای آن هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون ریال در نظر گرفته‌ایم.

فرزان این تیم را یکی از نمایندگان مازندران در لیگ قهرمانی کشتی لوچوی کشور دانست و اذعان داشت: تعداد ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات براساس اساسنامه لیگ کشوری مشخص می‌شود که معمولا می‌توانیم حدود 13 لوچوکار را در اوزان مختلف به خدمت بگیریم.

به گفته این مسئول، صادق زابلی به عنوان مسئول فنی تیم «مجمع پیشکسوتان کشتی» در لیگ قهرمانی کشتی لوچو انتخاب شده است.

فرزان با اعلام اینکه هم‌اکنون اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان به حدود 500 نفر رسیده است، بیان کرد: مجمع پیشکسوتان کشتی آمل کار خود را از نخستین ماه‌های سال 91 آغاز کرده است.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل با تاکید اینکه این مجمع کاملا مستقل بوده و هیچ وابستگی به حزب یا گروه خاص ندارد، متذکر شد: حمایت از پیشکسوتان و گوش‌شکسته‌های کشتی این شهرستان را از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم تا بتوانیم از تجربیات سازنده و ارزشمند آنها برای ارتقای کشتی فرنگی و آزاد استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه پیشکسوتان درس مردی، مردانگی، شجاعت، دلیری، جوانمردی، ایثار، مروت و افتادگی را به نسل جوان و دیگر ورزشکاران آموختند، گفت: مجمع پیشکسوتان آمل توانسته تاکنون در مجامع مختلف خود از بزرگان و پیشکسوتان کشور در عرصه ورزش و کشتی دعوت کرده و از رهنمودهای‌شان بهره‌مند شود.


5029411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است