اقتصادی 02:50 - 12 بهمن 1393
یک کارآفرین برتر گفت: علی‌رغم پیشرفت کشورهای همسایه در زمینه صادرات نرم‌افزار، ما حدود دو سال گذشته وارد بازار عراق و افغانستان شده ایم و یکسری نرم‌افزار به آنجا صادر کرده ایم.

صدور نرم‌افزار ایران به عراق و افغانستان
به گزارش افکارنیوز، وسعت ابعاد تکنولوژی چند سالی می‌شود که کسب‌وکارها را هم تحت تأثیر قرار داده به گونه‌ای که متقاضیان ورود به بازار کار در صورت تسلط بر نرم‌افزاری خاص، امتیاز بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.



بنگاه‌های کاریابی نیز این روزها با گسترش روزافزون نرم‌افزارهای کسب‌وکاری، بیش از هر چیز بر مهارت‌های تکنیکی جویندگان کار تمرکز دارند و کسانی را در اولویت قرار می‌دهند که توانایی کار با آنها را داشته باشند.



شهرام شکوری نیز که یکی از کارآفرینان برتر است در نشستی با بیان اینکه در دوره بازار‌گرایی هدف این بود که محصول در بازار به صورت تیراژ ارائه شود، اظهار کرد: اما در دوره حاضر که دوره فراصنعتی نامیده می‌شود، هدف این است محصولاتی که به صورت تیراژ به بازار عرضه می‌شود به صورت سفارشی نیز برای مشتری تهیه شود.



وی با اشاره به اینکه ما از ابتدا تصمیم نداشتیم فقط یک نرم‌افزار به بازار ارائه کنیم، گفت: هدف ما این بود که کسب‌و‌کار را در اصناف و شرکت‌های متوسط و کوچک متحول کنیم؛ خوشبختانه با تحولاتی که در نرم‌افزار پدید آوردیم به این مهم دست یافتیم و به نوعی کسب‌و‌کار را در ایران متحول کردیم.



او افزود: مجموعه نرم‌افزار‌های اسپاد محصول گروه طرفه‌نگار است که در سال ۹۰ با ارائه‌ نرم‌افزار‌های تخصصی و فرآیند مالی به بازار عرضه شد.



شکوری با بیان اینکه شناخت نیاز مشتریان و حفره‌های موجود در نرم‌افزارهای فعلی و طراحی و تولید این نرم‌افزار توسط مدیران و مشاوران مالی با تجربه عضو انجمن‌های حرفه‌ای و رسمی حسابداری و مهندسان مجرب کامپیوتری ما انجام شده است، ابراز کرد: نرم‌افزار‌های ما با قیمتی پایین و امکاناتی متنوع پاسخگوی فعالیت‌های خدماتی، بازرگانی، تولید و پیمانکاری است.



این کارآفرین درباره اینکه مزیت رقابتی نرم‌افزاری همچون هلو در چیست؟، گفت: کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، این نرم‌افزار را به پرکاربرد‌ترین نرم‌افزار مالی کشور تبدیل کرده است؛ باید دانست که هلو فقط یک نرم‌افزار حسابداری نیست بلکه ما همیشه به دنبال تولید یک نرم‌افزار ساده بودیم که هر شخصی با هر سطح سواد و تحصیلی بتواند با این نرم‌افزار کار کند.



رییس هیات مدیره گروه طرفه نگار تصریح کرد: کشورهای همسایه ایران در بخش صادرات نرم‌افزار پیشرفت نداشتند اما ما حدود دو سال گذشته وارد بازار عراق و با یکسری از دانشگاه‌های آن وارد مذاکره شدیم؛ یکسری از نرم‌افزارها نیز به افغانستان صادر شده و به طور کلی می‌توان گفت بازار‌های خوبی را داریم ولی هنوز بستر مناسب و کافی برای این بازارها فراهم نشده است.



وی به رایزنی با دانشگاه شریف پیرامون سیستم آموزشی در خصوص پشتیبانی شبکه وسیع خدمات پس از فروش داشت و اظهار کرد: قرادادهایی نیز با دیگر دانشگاه‌های معتبر منعقد کرده‌ایم و آموزش عملیاتی حسابداری برای دانشجویان مرتبط نیز آغاز شده تا بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان بتوانند وارد بازار کار شوند.

5745589
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قانون حقوق مسافری بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده و استرداد شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در یک ماهه ابتدایی امسال ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری، بازرگانی و واردات در مقابل صادرات تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: با اجرای طرح واگذاری اراضی مسکونی در کشور ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تملک شده است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ایران با بیش از ۱۸ هزار نمونه غنی‌ترین بانک ژن ذخایر ژنتیگی گندم در دنیا را در اختیار دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان خصوصی سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن ۳۰ سال استخراج انجام شده باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است