گوناگون 10:55 - 11 مرداد 1393
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضائیه با شدت با فعالان فتنه ۸۸ برخورد کند، گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با قدرت پرونده مهدی هاشمی را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کند.

قوه قضائیه با قدرت پرونده مهدی هاشمی را بررسی کند

 

به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم؛ صفر نعیمی رز با بیان اینکه قوه قضائیه با قدرت و با صلابت بدون در نظر گرفتن موقعیت افراد قانون را در مورد آنان اجرا کنند، اظهار کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی از قوه قضائیه انتظار دارند که وضعیت پرونده افراد مرتبط با فتنه 88 را بررسی کند.

 

وی با بیان اینکه زمان شکل‌گیری فتنه 88 نظرات شفاف خود را به عنوان فعال سیاسی و پاسدار نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری و امام راحل اعلام کردم، افزود: کسانی که فتنه را شکل دادند و آن را هدایت و به مردم مظلوم ایران اسلامی خسارت وارد کردند به هر صورت حق آنان اشد مجازات است.

 

نعیمی رز با تاکید بر اینکه ملاحضه‌کاری درباره مجازات و رسیدگی به جرائم افراد جایی ندارد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید با عاملان و سران فتنه را به اشد مجازات محکوم کند و یقین داریم چنین خواهند شد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی و لزوم رسیدگی قاطعانه در این پرونده گفت: امیدوارم در برخورد با مهدی هاشمی با عنایت به تخلفات و جرایمی که مرتکب شده است برخورد قاطع کنند.

29

 


4370158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است