به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، هر چند امروزه با فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی بخش زیادی از تبلیغات به سمت آنها انتقال پیدا کرده است اما همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را در روشهای تبلیغاتی حفظ کرده است. در این بین تبلیغات روی بزرگترین بیلبورد های شهری اگر بتواند پیام مناسبی را به مخاطبان خود انتقال دهد، بی شک اثربخشی بالایی خواهد داشت.
اما یکی از تبلیغات بیلبوردی جدید که امروز در اکثر بیلبیوردهای اصلی شهر تهران به وضوح قابل مشاهده است، مربوط به کمپین "لطفا گران نخرید" فروشگاه اینترنتی زنبیل میباشد. این بیلبوردها علاوه بر طراحی حرفهای که به سرعت توجه مخاطب را به خود جذب میکنند، با تکیه بر مزیت رقابتی این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی، پیامی واضح را به مخاطبان خود انتقال می دهد. در این بازه زمانی که به دلیل نوسانات قیمتی، اکثر برندها و فروشگاه ها یا فروش خود را بسته یا قیمت های خود را به شدت افزایش داده اند، این فروشگاه با شعار "لطفا گران نخرید" تمام مشتریان بالقوه بازار را به سمت خود جذب میکند.
نکته خیلی مهم پس از مراجعه به وب سایت این فروشگاه ، 10 روز گارانتی خرید بود که توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کرد. زنبیل کلیه خریدهای انجام گرفته از این فروشگاه را تا 10 روز از نظر قیمت، سلامت، اصالت، عودت و مغایرت گارانتی می کند و به عبارتی خیال مشتری خود را از تمام جنبههای مورد نظر راحت میکند .
بر اساس بررسیهای صورت گرفته در حال حاضر تبلیغات بیلبوردی فروشگاه اینترنتی زنبیل توانسته، بیشترین میزان جذب مخاطبان را در بین سایر تبلیغات محیطی به خود اختصاص دهد که انتخاب نقاط استراتژیک پایتخت و اختصاص بزرگترین بیلبوردها هم در آن نقش مهمی داشته است.
بطور کلی تبلیغات بیلبوردی با حضور دائمی و تکراری خود در مدت زمانی نسبتا طولانی باعث نقش بستن برند در ذهن مشتری میشوند و برندهای معتبر با آگاهی از این امر همواره سعی میکنند در تمامی موقعیتها در کنار مشتریان خود باشند و برند خود را ذهن آنان تثبیت کنند. حال اگر این تثبیت با تاکید بر مزیتهای یک برند بر رقبای خود باشد، اثربخشی دو چندان خواهد داشت.
انتهای پیام