ورزشی 05:16 - 17 بهمن 1394
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: زمان کمی تا انتخابی المپیک داریم و برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم ولی عملکرد اصلی‌مان پس از انتخابی المپیک آغاز می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه آماده سازی تیم‌های ملی بانوان و آقایان برای مسابقات جهانی مالزی و انتخابی المپیک این چنین گفت: برنامه‌های خوبی داریم و تلاش می‌کنیم از زمان باقی مانده برای برپایی اردوهای آماده سازی بهترین استفاده را داشته باشیم، در ابتدا باید لیگ بزرگسالان را به پایان برسانیم زیرا برخی از تیم‌ها مانند شهرداری تبریز بازیکن خارجی دارند و مدت قرارداد آنها ممکن است به پایان برسد.

 

نظری در ادامه افزود: از 9 تا 16 اسفند مسابقات جهانی مالزی را در پیش رو داریم و پس از آن تا 24 فروردین که مسابقات انتخابی المپیک برگزار می‌شود برنامه اردویی داریم.



خوشبختانه در جلسه‌ای هم که میان اعضای تیم ملی و مسئولان باشگاه‌ها برگزار شد به تعامل خوبی رسیدیم تا به امید خدا با همکاری باشگاه‌ها و تیم ملی به نتیجه دلخواه برسیم.

 

دبیر فدراسیون در خصوص مسائل مالی هم گفت: یکسری مشکلات به مانند همه جا وجود دارد به هر حال دوستان ما در دوره‌های گذشته زحمت‌های زیادی کشیده‌اند و ما هم تلاش می‌کنیم برای رفع مشکلات احتمالی مالی از طریق بخش خصوصی اقدام و حامی مالی پیدا کنیم، علاوه بر آن وزارت ورزش هم به ما  کمک می‌کند تا دچار مشکلات احتمالی نشویم.

 

وی در خصوص کم بودن تعداد تیم های لیگ برتر و برنامه فدراسیون برای بالا بردن تعداد تیم‌ها اظهار داشت: اگر به سال‌های دور توجه کنید متوجه می‌شوید که لیگ تنیس روی میز پس از فوتبال و والیبال از قدیمی‌ترین لیگ‌های کشور است و خوشبختانه در دوره‌های گذشته برنامه ریزی‌های مناسبی در لیگ صورت گرفته است و به همین دلیل این لیگ از جایگاه خوبی برخوردار است به هر صورت حالا هم که به دلیل شرایط موجود تعداد تیم‌ها کم شده است تلاش می‌کنیم تا در سال 95 لیگ را پربارتر از گذشته کنیم زیرا هر چقدر که مسابقات لیگ بهتر شود شرایط زیرگروه‌ها هم بهبود پیدا می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: امیدوارم رسانه‌ها توجه ویژه‌ای به این مسابقات داشته باشند و مسئولان صدا و سیما هم کمک کنند تا این مسابقات پوشش یابد زیرا پخش این مصاحبه‌ها در تلویزیون باعث می‌شود علاقه به تیم داری در این رشته افزایش یابد.

 

وی افزود: شاید بیشتر توجه به لیگ بزرگسالان باشد اما ما امسال لیگ نونهالان و نوجوانان خوبی داشتیم و بازیکنان آینده در این مسابقات شناخته شده‌اند.



همچنین جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم و بگویم که تلاش می‌شود که لیگ‌های بهتری را در سال آینده داشته باشیم و باشگاه‌ها کمک بیشتری به بازیکنان کنند مخصوصاً در گروه بانوان شرایط بهتر شود.

 

نظری در خصوص تعداد زمان لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های فدراسیون در حوزه همگانی و قهرمانی گفت: مشکلاتی در بخش نیروهای انسانی و منابع داریم اما از عملکرد فدراسیون  های گذشته ممنونیم که  کارهای زیادی انجام داده‌اند. ما تلاش می‌کنیم در این دوره 4 ساله با یک برنامه راهبردی و جامع منابع خوبی را جذب کنیم و جا دارد بگویم که چشم انداز خوبی از لیگ سال بعد و اردوها وجود دارد و تلاش می‌کنیم تا بعد از انتخابی المپیک برنامه‌های خودمان را به بهترین شکل اجرا  کنیم و به امید خدا در سال آینده شاهد برپایی اردوهای شبانه روزی مانند دوره‌های گذشته  خواهیم بود.

 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در خصوص پیش‌بینی‌اش از تعداد سهمیه‌های  کشورمان در المپیک گفت: پیش بینی می‌کنیم که حداقل یک یا دو سهمیه بگیریم به  هر صورت شرایط خیلی سخت است و تعداد سهمیه‌هایی که کسب می‌کنیم به عوامل زیادی  از جمله شرایط مسابقه بستگی دارد.

 

اما با توجه به این که نمی‌توان دقیق گفت که  چند سهمیه می‌گیریم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

نظری در پایان در خصوص اختصاص بودجه یکسان به آقایان و بانوان اظهار داشت: همواره تا حدودی توازن در اختصاص بودجه به آقایان و بانوان وجود داشته است حالا هم توازن کامل وجود خواهد داشت و ما به همین دلیل قصد داریم یک گروه نوجوان و جوان دختر و پسر را که راهی مسابقات می‌شوند مورد حمایت کامل با بودجه مساوی قرار دهیم.



همچنین در رده بزرگسالان هم که تیم ملی بانوان در دسته سوم جهانی قرار دارد و تیم ملی آقایان در دسته دوم و شرایط خوب و برابری را ایجاد کنیم. جا دارد در انتها بگویم که شرایط برابر به معنای آن نیست که هر چه برای آقایان یا بانوان انجام می‌دهیم برای دیگری انجام دهیم بلکه برابری به این  معناست که باید گروه‌های مختلف را در میادینی حضور دهیم که به پیشرفت و موفقیت آنها کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/

7657594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است