استانی 08:16 - 12 خرداد 1399
استاندار خبرداد:
ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر حمایت‌های دولت از مشاغلی که در زمان شیوع کرونا با مشکلات جدی مواجه شدند، اظهار کرد: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در گلستان

هادی حق‌شناس عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: متأسفانه مشاغل بسیاری در ۳ ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب‌دیده‌اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای یک‌میلیون تومان به خانواده‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند و یا از طریق طرح کمک مؤمنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد و اعطای تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا نیز در همین قالب است.

وی افزود: برخی طرح‌ها در سفر رئیس‌جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تأمین‌شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس ادامه داد: استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز، گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی، استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام


10555351
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است