استانی 16:38 - 08 بهمن 1400

بیداری اسلامی در منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن که با حضور نمازگزاران سنندجی برگرار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیداری در بین ملت‌های مسلمان و مظلومان جهان است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی در بین ملت ایران ایجاد شد و امروز ملت مسلمان ایران به الگویی برای دیگر ملت‌های مسلمان تبدیل شده اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما حامی و همراه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بود و این آسیب بزرگ به دلیل سیاست‌های رژیم طاغوت و حاکمان وقت بود.

زارعی کوشا افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امروز ملت ایران پرچمدار جبهه مقاومت و مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت مهمترین رمز پیروزی برای مسلمانان است و در آموزه‌های قرآنی همواره بر حفظ اتحاد در بین امت اسلامی سفارش شده است لذا برای مقابله با توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان باید همه مسلمانان در کنار هم باشند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به رشادت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: طرح‌های تفرقه افکنانه استکبار جهانی با تدابیر شهید سلیمانی با شکست مواجه شد و امروز نیز شاهد مقاومت مثال زدنی مردم یمن در مقابل جبهه استکبار با سردمداری رژیم آل سعود هستیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: بدون شک پیروزی با جبهه مقاومت و مظلومان جهان است و دشمنان باید بدانند که مسلمانان منطقه بیدار شده اند.


11430494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است