استانی 19:08 - 01 اردیبهشت 1393
با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی
طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، محمد مهجوری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه زرندیه معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه زرندیه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه زرندیه، اظهار داشت: امروز سپاه و بسیج نقش بسیار مهمی در خنثی ‌سازی توطئه‌های دشمنان ایفا می‌کنند.

سردار مهدی صدیق در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زرندیه خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با به کارگیری ترفندهای مختلف به مقابله با ارزش‌های دینی و اسلامی آمده است و ما وظیفه داریم جوانان را در برابر این توطئه‌ها بیمه کرده و اجازه ندهیم این توطئه‌ها تاثیری در بصیرت و بیداری جوانان بگذارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی به کار بسته‌اند، عمل به منویات مقام معظم رهبری راهگشای مشکلات خواهد بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی رسالت و وظیفه مسئولان اقتصاد و فرهنگ را بیش از گذشته سخت و سخت‌تر کرده است، ادامه داد: هم مردم و هم مسئولان باید بکوشند با همکاری و تعامل با یکدیگر زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را فراهم سازند.

صدیق متذکر شد: دشمنان به خیال خام خود با فشار و تحریم فکر می‌کنند که می‌توانند ملت ایران را از پای درآورند در حالی که امروز ملت ایران زیر این فشارها به فولاد آبدیده تبدیل شده و در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مجید احمد جعفری فرمانده سابق سپاه زرندیه محمد مهجوری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه زرندیه معرفی شد.


3541991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است