استانی 09:15 - 01 آبان 1393
سردار سجادیان خبرداد:
شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس از رایزنی برای ایجاد شش رشته در این مرکز خبرداد.

رایزنی برای ایجاد شش رشته جدید در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان صبح پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به جذب دانشجو برای بهمن ماه  برای مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: بر اساس نیازهای انتظامی استان  و رایزنی های انجام شده  احتمالا" در بهمن ماه ، مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس در رشته های جدید دانشجو جذب خواهد کرد.

وی در خصوص این رشته ها اظهار داشت: در صورت موافقت، این مرکز در شش رشته حمل و نقل و ترافیک شهری، خدمات قضایی، امور کیفری، پدافند غیرعامل، آسیب شناسی اجتماعی و مراقبت و کنترل دانشجو جذب خواهد کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل ازمنظر مقام معظم رهبری که فرمودند''پدافند غیرعامل  یک اصل خواهد بود برای همیشه نه برای یک مقطعی خاص .پدافند غیرعامل یک درک مشترک در کشور لازم دارد ، یک احساس مشترک لازم دارد ، همه بفهمیم که این لازم است''افزود: با تکیه بر تدابیر رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه قوانین و مقررات بر پایه عزم ملی و باورعمومی مسئولان و آحاد کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس همت و تلاش مجدانه خویش را در اعمال تدابیر دفاع غیرعامل و حاکمیت اصول آن در زیرساخت‌های اساسی به ثمر خواهند رساند.

وی بیان کرد: درآتی پدافندغیرعامل واجد ویژگی‌های خاص از جمله توانمند کردن در تأمین حداکثر ایمنی و پایداری و به حداقل رساندن آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مرتبط درمقابل تهدیدات دشمن و برخورداری از نظام تولید مدیریت دانش پدافندغیرعامل توسعه یافته ونهادینه شده با تأثیر بازدارندگی مناسب و با موقعیت ممتاز استان، برای این رشته در دوره های بعدی هم جذب دانشجو خواهد شد.

سردار سجادیان  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای نیمسال دوم برنامه ریزی شده که بر اساس نیازهای فرماندهی انتظامی استان در رشته های مورد نظر دانشجو جذب شود، بیان کرد: در نیمسال دوم در مقطع کاردانی وکارشناسی و بر اساس نیازهای فرماندهی انتظامی استان دانشجو جذب می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 102 نفردانشجو دراین مرکزمشغول تحصیل هستند، بیان کرد:دراین راستا 61 نفر در مقطع کاردانی و 41 نفر در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغولند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود:این مرکز با بهره گیری از اساتید مجرب در حال حاضربا چهار رشته شامل نگارش حقوقی -امورضابطین قضایی، مربیگری تیراندازی در مقطع کاردانی  و پدافند غیر عامل در مقطع کارشناسی درحال فعالیت است.

وی در خصوص اهداف راه اندازی این مرکز نیز اظهار داشت: این مرکز بر اساس ضرورت و در راستای رشد و تعالی ، ارتقای سطح علمی و مهارت کارکنان انتظامی استان برای ارائه خدمات بهتر به مردم راه اندازی شده است.

سردار سجادیان در خصوص اینکه از عموم نیز برای تحصیل در مرکز نیز جذب می شوند گفت: در حال حاضر سیاست بر جذب دانشجو از کارکنان است.

 


5019470
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است