ورزشی 02:20 - 09 فروردین 1394
هافبک باتجربه بارسلونا از فصل آینده در السد قطر بازی خواهد کرد. او برای هر فصل بازی در این تیم ۱۰ میلیون یورو خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، ژاوی یک از برترین هافبک‌های تاریخ فوتبال اسپانیا که به افتخارات زیادی در دنیای فوتبال دست یافته است، با تیم السد قطر به توافق رسیده است و قرار است از فصل آینده برای این تیم در لیگ ستارگان قطر توپ بزند.

قرارداد پیشنهادی به ژاوی، سه ساله است و سالی 10 میلیون یورو حقوق او در این باشگاه خواهد بود. این بازیکن در حال حاضر در قطر به سر می‌برد و قرار است مذاکرات نهایی خود را با مسئولان تیم‌ قطری انجام دهد. ژاوی پیشنهادات دیگری از شمال آمریکا هم داشت اما در نهایت از سوی السد پیشنهادی دریافت کرد که نمی‌توانست آن را رد کند. او 30 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو دیگر در صورتی که برای سال چهارم هم بماند دریافت خواهد کرد.

در طول دوران حضور در قطر، ژاوی برنامه دارد تا برای مدرک مربیگری خود تلاش کند. او این شانس را خواهد داشت که برای پیشبرد حرفه مربیگری در آکادمی باشگاه با ایوان براوو همکاری کند.

بازیساز تیم ملی اسپانیا و بارسلونا که به تازگی از بازی‌های ملی خداحاظی کرده است در تیم ملی دوران بسیار موفقی داشت و موفق شد به همراه اسپانیا دو بار قهرمان اروپا و یک بار نیز قهرمان جهان شود اما با وجود سپری کردن 16 سال در بالاترین سطح فوتبال جهان به همراه بارسا، ژاوی بازی نکردن کنار پل اسکولز را نقطه تاریکی در کارنامه ورزشی خود می‌بیند.

ژاوی در صحبتی کوتاه در مورد خداحافظی خود از بازی‌های ملی نیز گفت: من باید پس از یورو 2012 خود را بازنشسته می‌کردم، اما گذشته، گذشته است و فکر می‌کنم کاش این کار را کرده بودم. مسلماً جام جهانی برزیل برای ما بسیار نا‌امید کننده بود، ولی همیشه به اینکه بازیکن اسپانیا بوده‌ام افتخار کرده‌ام. ما مثل یک تیم به هم نزدیک بودیم حتی زمانی که شرایط خوب پیش نمی‌رفت.

چنانچه شرایط خاصی ایجاد نشود، به نظر می‌رسد این بازیکن در پایان فصل خبر ترک بارسلونا را به صورت رسمی اعلام کند، اما در حال حاضر به دلیل نقش کلیدی کاپیتان با تجربه آبی اناری‌ها در تیم و نیز حفظ روند خوب بارسلونا در دیدار‌های حساس ادامه فصل در لالیگا، لیگ قهرمانان و فینال کوپا دل ری، تایید این خبر از طرف ژاوی تا قبل از تابستان غیر محتمل به نظر می‌رسد.


6108453
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است