استانی 00:33 - 26 تیر 1397

درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر سال آینده تکمیل می‌شود

عبدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ هزار بیمه شده در شهرستان دیر از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کنند که شامل بیش از نیمی از جمعیت شهرستان است.

وی در رابطه با روند احداث ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر بیان کرد: پروژه مذکور پیشرفت چشمگیری داشته و انتظار می رود در اوائل سال آینده به بهره برداری برسد تا خدمات بیشتر و بهتری به جامعه بیمه شدگان که حق آنهاست ارائه شود.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان دیر بیان کرد: در حال حاضر درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر در ساختمانی استیجاری به بیمه شدگان خدمات ارائه می دهد.

این مقام مسئول در رابطه با بخشودگی جرائم بیمه ای گفت: قریب به دو میلیارد تومان درخواست بخشودگی تعیین تکلیف و بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بدهی کارفرمایان خوش حساب بخشیده شد.

عباسی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان شهرستان دیر ارائه کرده ایم.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه درمانی انقلاب بزرگی در تأمین اجتماعی است، تصریح کرد: از این پس افراد بیمه شده با مراجعه به درمانگاه ملکی تأمین اجتماعی در سراسر کشور تنها با ارائه کدملی می توانند از خدمات بیمه استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به بعد مسافت شعب اقماری تأمین اجتماعی برای رفاه حال بیمه شدگان در بخش های آبدان و بردخون مستقر است.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان دیر در خصوص وضعیت بیمه جامعه صیادی خاطرنشان کرد: مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر به جد پیگیر این مسئله هستند اما از آنجایی که بیمه صیادان بر اساس ورود و خروج شناورهای آنها محاسبه می شود مشمول قانون کار نمی شوند و نمی توانیم خدمات بیمه بیکاری به آنها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات بیمه ای بر محور آی تی و الکترونیکی ارائه می شود ادامه داد: در بحث میز خدمت و تکریم ارباب رجوع نیز با پارتیشن بندی صورت گرفته یک واحد که کلیه کارشناسان در آن مستقر هستند در تأمین اجتماعی دیر راه اندازی کرده ایم که کلیه خدمات از بدو ورود تا پایان در آن بخش ارائه می شود.

عباسی در پایان گفت:حدود ۹۰ نفر در شهرستان دیر از بیمه بیکاری استفاده می کنند.


9844226
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است