استانی 19:39 - 06 بهمن 1393
فارس گزارش می‌دهد
تجمع بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص) در محکومیت به اهانت به ساحت مقدس این پیامبر رحمت و مهربانی در گلزار شهدای منوجان برگزار شد.

تجمع بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص) در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان عصر امروز در تجمع بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص) در منوجان اظهار داشت: دنیای الحادی و استکبار هنگامی که ترفندهای آنها برای دربند کشیدن امت جهان تحقق پیدا نکرد دست به توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) زدند.

وی بیان کرد: توهین به مقدسات هر دین و مذهبی از نظر اندیشمندان عالم، کاری زشت و دوراز شأن است، اما ما امروزه شاهد آن هستیم که مدعیان دروغین تمدن هر از چندگاهی توهین‌هایی به ساحت مقدس پیامبر (ص) انجام می‌دهند.

رضوانی عنوان کرد: این نشان از عدم توانایی جبهه کفر و الحاد در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) است و اسلام راستین امروزه مرزهای کفر و استکبار را درهم نوردیده است.

امام جمعه منوجان تصریح کرد: ما ملت مسلمان ایران اسلامی همگام با تمام مسلمانان این عمل قبیحانه روزنامه فرانسوی را محکوم کرده و ندای لبیک یا رسول‌الله را در سراسر جهان فریاد می‌زنیم.

امام جمعه اهل سنت منوجان ابراز داشت: پیامبر اسلام (ص) رحمت للعالمین و رحمتی برای تمام جهانیان چه مسلمان و چه غیرمسلمان است.

مولوی محمد پیکردادزهی بیان کرد: از همان ابتدای اسلام دشمنان به دنبال این بودند که مسلمانان و دین اسلام پیشرفت نکند.

وی خاطرنشان کرد: توهین به پیامیراسلام (ص) توهین به همه انبیاست و ما باید هوشیار باشیم و پیامبر(ص) را به عنوان الگو و اسوه در تمام مراحل زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه اهل سنت منوجان یادآور شد: ما باید به سنت و روش پیامبر (ص) عمل کنیم که محبت ایشان را در دل تمام مسلمانان و جهان به وجود بیاوریم.


5707923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است