استانی 10:11 - 07 اسفند 1398

تدابیر لازم پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا در جاسک اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا گفت: در شهرستان جاسک نیز برای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع این بیماری جلسات و اقداماتی صورت گرفته است.

رادمهر افزود: برگزاری شورای سلامت بصورت هفتگی و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، تشکیل جلسات پدافند غیر عامل، توصیه‌های لازم و پیشگیرانه در آموزشگاه‌ها و دستگاهای اجرایی و برخی اماکن با حضور کارشناسان و اکیپ‌های بهداشت و درمان، تاکید به شهروندان در خصوص عدم حضور در اماکن عمومی و پرتردد، آماده باش شورای مدیریت بحران و همچنین شبکه بهداشت درمان شهرستان از این موارد است.

فرماندار جاسک بیان داشت: توجه به توصیه‌های پزشکی، رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور غیر ضروری در اماکن عمومی، عدم تماس با افراد، از مواردی است که شهروندان باید به آن توجه داشته باشند.

وی ابرازداشت: پیگیری اخبار درخصوص این بیماری فقط از طریق رسانه ملی صورت گیرد و همه شهروندان با حفظ آرامش از خود و خانواده مراقبت کرده و استرس و اضطراب بیش از حد را به خانواده‌ها منتقل نکنند.


10414432
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است