استانی 12:41 - 05 شهریور 1393
رئیس بنیاد مسکن بروجرد خبر داد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد گفت: در چهارمین روز از هفته دولت طرح هادی روستای تپه مولا از توابع بخش مرکزی بروجرد به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح هادی روستای تپه مولا بروجرد

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، سید حسین ریاضتی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح هادی روستای تپه مولا بروجرد افزود: این پروژه با صرف اعتباری معادل 2 میلیارد و 150میلیون ریال در روستای تپه مولا در 35 کیلومتری شهرستان بروجرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار این پروژه 100 درصدی بوده است، خاطر نشان کرد: یک میلیارد ریال از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی سال 91 برای راه‌اندازی آن هزینه شده است.

ریاضتی اظهار کرد: یک‌میلیارد و 150 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ملی سال 92 به طرح هادی روستای تپه مولا اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد ادامه داد: در زمان اجرای این پروژه هفت نیرو مشغول کار و فعالیت بوده‌اند.

ریاضتی عنوان کرد: عملیات اجرای این پروژه شامل سنگ فرش معابر و پیاده‌رو، آلاچیق، آسفالت معابر اصلی روستا و جدول‌کاری بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد اضافه کرد: دو طرح هادی روستایی دیگر پیش از این در هفته دولت امسال در روستاهای قشلاق و توده‌زن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد در برنامه شش ماهه اول امسال خود طرح هادی روستاهی قلعه حاتم و چنارستان را در دستور کار دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد اظهار کرد: بر این اساس برای این دو پروژه در مجموع د2 میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته است.


4578705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است