استانی 14:03 - 26 مهر 1397

۲۸ استان اساسنامه خانه مطبوعات را تایید کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دربندی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه خانه های مطبوعات و رسانه های کشور در ساری گفت: دیدگاه معاونت مطبوعاتی و رویکرد آن است که وظایف غیرحاکمیتی خود را به حوزه خانه مطبوعات واگذار کنیم و برگزاری هشت انتخابات الکترونیکی خانه های مطبوعات از جمله اقدامات در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: ترویج نگاه ملی بر رویکرد قابلیت محلی در حوزه رسانه های کشور و خانه های مطبوعات امری ضرروی است و سبب حل بسیاری مشکلات می شود.

وی اجتناب از برخوردهای حذفی افرادی که در حوزه مطبوعات و رسانه ای استان ها فعالیت دارند را موضوعی مهم برشمرد و گفت: رعایت اصول اساسنامه نیز به عنوان میثاق قابل احترام مورد توجه قرار گیرد.

دربندی ادامه داد: همکاری متقابل با اداره کل ارشاد استان ها از دیگر رویکردهای خانه های مطبوعات باشد و برخورد دوستانه با همه اهل رسانه نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش برای استقلال مالی و کم کردن وابستگی بودجه ای دولتی را ازدیگر سیاست ها و رویکردهای مهم بیان کرد.

وی گفت: تاکنون در چهار مرحله و در ۳۲ استان انتخابات خانه های مطبوعات برگزار شد واعضای خانه های مطبوعات ۲۸ استاناساسنامه را تایید کردند و چهار مرحله انتخاب بازرسان نیز صورت گرفته است.

اجلاسیه سراسری خانه های مطبوعات کشور تا عصر جمعه در ساری ادامه دارد.


9946534
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است