اجتماعی 10:18 - 10 مهر 1393
بوکان، مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: تجهیزات پیشرفته و به روز، لازمه کاهش ریسک در فعالیت آتش نشانان است که باید به صورت مستمر در راستای فراهم کردن بهترین امکانات برای این قشر تلاش کنیم.

جمال خسروی عصر روز چهارشنبه در جمع تعدادی از آتش نشانان بوکان افزود: آتش نشانان با وجود خطرات بسیار با فداکاری و ازخود گذشتگی مثال زدنی خود ناجی جان انسانها هستند و در برخی موارد نیز با نثار جان خود به وظایف خود عمل می کنند.



وی اضافه کرد: حرفه آتش نشانی از مشاغل سخت و پرریسکی است که می تواند آسیب های جسمی و روحی فراوانی به افراد شاغل در این حرفه وارد کند .



وی اظهار کرد: از بدو آغاز عملیات نجات آتش نشانان در معرض استرس ناشی از ترافیک خیابان منتهی به محل حادثه، اثرات ناشی از حرارت صحنه آتش سوزی و دیدن صحنه های دلخراش و مرگ افراد هستند که همه این عوامل باعث می شود که آتش نشان در معرض انواع فشارهای روحی و روانی قرار گیرند.



فرماندار بوکان گفت: وجود دوره های آموزشی مستمر و عملی برای آتش نشانان نقش مهمی در افزایش مهارت و توانایی آنان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان دارد.



خسروی با اشاره به لزوم بکارگیری امکانات لازم و به روز شده در آتش نشانی های سطح شهرستان بوکان افزود: باید با خرید تجهیزات و فراهم کردن امکانات مناسب برای آتش نشانی ها، از بروز حوادث پیش بینی نشده در جریان عملیات های امداد و نجات جلوگیری کرده و میزان ریسک را بسیار پایین آورد.



در این مراسم از تعدادی از کارمندان سازمان آتش نشانی بوکان با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل شد.



بوکان با 176هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.



7510/584/8136

انتهای پیام /*


4854952
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است