استانی 23:34 - 12 فروردین 1399

تمام اصناف در محورهای مواصلاتی دماوند تا ۱۶ فروردین تعطیل هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دماوند خبر داد و اظهار داشت: آمادگی لازم به منظور اجرای مرحله سوم وجود دارد.

وی افزود: پس از اجرای طرح اعمال محدودیت تردد در شهرستان دماوند با توجه به بازگشت مسافران، دومین مرحله از سیاست‌گذاری پیشگیرانه در شهرستان از امروز به اجرا در آمد.

حیدری از تعطیلی همه صنوف اعم از ضروری و غیر ضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان تا شانزدهم فروردین خبر داد و افزود: در صورت تعطیلی مسافران فرصتی به منظور توقف در شهرستان ندارند و این محورها شامل مسیر دماوند به فیروزکوه و بالعکس و محور هراز از امامزاده هاشم (ع) تا انتهای بلوار اصلی شهر رودهن در هر دو مسیر است.

وی گفت: در صورتی که میزان تردد خودروها به سمت تهران منجر به ایجاد ترافیک شود، اجرای مرحله سوم این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد و در مرحله سوم، ورودی‌های اصلی و فرعی در بلوار آیت الله خامنه‌ای منتهی به شهر دماوند مسدود و خودروها صرفاً از مسیر منطقه گیلاوند به صورت عبوری گذر خواهند کرد.

فرماندار دماوند عنوان داشت: از همشهریان تقاضا داریم در صورت اجرای طرح سوم، با شکیبایی ما را در تحقق اهداف مد نظر یاری دهند.


10464809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است