استانی 20:46 - 06 مهر 1400
در آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛
ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات مخابرات در راستای توسعه و تقویت سایت‌ها و زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه به 3G خبر داد.

اتصال دو روستای کردستان به شبکه پرسرعت اینترنت موبایل

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مهم که سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخابراتی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات مخابراتی را به دنبال دارد، اظهار کرد: برای ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه از 2G به 3G در روستاهای باینچوب از توابع سنندج و روستای یغواسی از توابع کامیاران مبلغ دو  میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه با نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز بر روی سایت های مذکور شاهد ارتقا کیفیت دیتای مشتریان تلفن همراه در این نقاط هستیم خاطر نشان ساخت: افزایش سرعت اینترنت همراه و امکان ارسال پیام از طریق صوت و تصویر به طور همزمان از مزایای این اقدام است.

حکمت به تشریح اقدامات صورت گرفته برای ارتقا تکنولوژی در سایت های تلفن همراه پرداخت و اضافه کرد: این پروژه در قالب دو عملیات سخت افزای و نرم افزاری (نصب تجهیزات تکنولوژی مورد نطر،نصب تجهیزات پهنای باند، کانفیت ، راه اندازی و بهره برداری) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده دانش آموزان از دیتای تلفن همراه در زمان تحصیل و حضور در کلاس‌های آموزشیِ آنلاین با کیفیت بالاتر در فرآیند آموزش و یادگیری آنها تاثیر گذار است افزود: ارائه خدمات مخابراتی در روستاها همچنان از برنامه‌های دارای اولویت منطقه کردستان است که برای تحقق آن برنامه‌های مختلفی کارشناسی و تدوین شده است.

انتهای پیام


11248530
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است