ورزشی 11:16 - 03 اردیبهشت 1393
روی کین با حمایت از سر آلکس فرگوسن می‌گوید باید زمان بیشتری به مویس داده می‌شد. او همچنین بازیکنان را مقصر ناکامی منچستریونایتد می‌داند.

روی کین: بازیکنان مقصرند نه مویس

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولان باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (سه‌شنبه) سرانجام دیوید مویس، سرمربی ناکام خود را از کار برکنار و اعلام کردند رایان گیگز تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد داشت.

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد با انتقاد شدید از مسئولان این تیم گفت: مویس در منچستر تنها بود و هیچ کس او را حمایت نکرد.

به نقل از روزنامه‌ "ایندیپندنت" روی کین درباره اخراج مویس گفت: به نظرم اتفاقاتی که برای مویس افتاد خجالت‌آور است. باید به او زمان بیشتری داده می‌شد و مسئولان منچستریونایتد به جای این که به فکر تغییر مربی می‌بودند باید چند نفر از بازیکنان این تیم را تغییر می‌دادند. مشکل منچستریونایتد مویس نبود، بلکه بازیکنانی بود که مویس در ترکیب خود داشت.

روی کین در ادامه گفت: قطعا پذیرفتن هدایت تیمی همچون منچستریونایتد کار بسیار سخت و دشواری است. مویس نیز چالش‌های قبول مربیگری در منچستریونایتد را می‌دانست و به آن آگاه بود. مسئول ناکامی منچستر وودوارد، مدیر اجرایی این تیم است که عملکرد بسیار ضعیفی در زمان نقل و انتقالات داشت و باعث ایجاد مشکلات زیادی در این تیم شد. به نظر من مویس شایسته این بود که زمان بیشتری روی نیمکت منچستر باشد.

مربی تیم ملی ایرلند در ادامه با حمایت از سر آلکس فرگوسن گفت: من فکر نمی‌کنم فرگوسن، مویس را به باشگاه تحمیل کرد. فرگوسن فقط مویس را به باشگاه پیشنهاد داد و این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد. نباید از فرگوسن انتقاد کرد.

منچستریونایتد در هفته‌ سی و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه از تیم نوریچ پذیرایی خواهد کرد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م


3557040
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است