استانی 15:01 - 28 دی 1398
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:
ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: مراکز نوآوری و شکوفایی می‌توانند شغل‌های فناورانه را از غربت دربیاورند و با شیوه‌های نوین اشتغال و تولید را رونق بدهند.

مراکز نوآوری شغل‌های فناورانه را از غربت در می‌آورند

دکتر «مظفر علی‌شائی» در مراسم افتتاحیه‌ی مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام، اظهار کرد:وجود مرکز نوآوری و شکوفایی یکی از نیازهای اساسی استان بود که امروز با مشارکت جهاددانشگاهی افتتاح شد و افتتاحی بی‌نظیر و متفاوت بود و حضور معاون رئیس‌جمهور به آن غنایی درخور نام نوآوری و شکوفایی بخشید.

وی گفت: متاسفانه شغل‌های فناورانه در جامعه‌ی امروز ما غریب است چون مردم به روش‌های سنتی کسب و کار عادت دارند کمتر حوصله‌ی آموزش دارند و این گونه مراکز پاتوقی برای تفکر، تولید ایده و خلق مهارت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام  بر ضرورت معرفی خوب مرکز تاکید و تصریح کرد: لازم است دامنه‌ی سنی مرکز از 18 سالگی پایین‌تر بیاید و مرکز طوری معرفی شود که جوانان خلاقی که اطلاع ندارند بتوانند از این مرکز استفاده کنند و خلاقیت‌ها را تبدیل به ایده تجاری سازی کنند.

علی‌شائی با بیان اینکه وضعیت فعلی کسب و کار و روش‌های سنتی پاسخگوی نیازهای امروز نیست، ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد استقرار تیم‌ها تشکیل شود تا کمک مشترک جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان به خلق ایده‌های نوین کسب و کار و تبدیل آنها به ثروت بینجامد.

وی خواستار توجه بیشتر مدیران بانک‌ها و مسئولان اجرایی به این مشاغل شد وگفت: خیرین نیز می‌توانند با کمک به ایده‌های نو به جوانان کمک کنند تا این ایده‌ها را تجاری‌سازی و به رونق اشتغال و تولید در استان کمک کنند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار امروز با حضور در استان ایلام این مرکز را افتتاح کرد.

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی نیز در آیین افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس نظرات خود را درباره مراکز نوآوری و شکوفایی و اهداف این مراکز بیان کردند.


10350388
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است