استانی 13:59 - 10 مرداد 1394
معاون استاندار:
‌معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان وضعیت مصرف برق در بخش خانگی را فاجعه‌بار دانست و گفت: گرگان بیشترین میزان برق مصرفی را در بین شهرهای دو استان گلستان و مازندران دارد.

گرگان بیشترین برق مصرفی را بین استان‌های گلستان و مازندران دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "علی‌اصغر طهماسبی" در آیین تجلیل، تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 80 درصد مصرف برق گلستان در بخش خانگی است در حالیکه چند شب گذشته در بخش اعظمی از نوار مرزی قطعی برق داشتیم که باید نسبت به این مقوله نیز توجه کافی صورت گیرد.

وی مردم را ولی‌نعمت و در راس امور خواند و تصریح کرد: توسعه از نیروی انسانی شروع می‌شود و جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم توانسته بینی استکبار را به خاک بمالد و تمامی توطئه‌هایی که طی 36 سال علیه انقلاب اسلامی اعمال شده را پشت‌سر بگذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه جهانیان از پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نقطه قوت ابا دارند، افزود: انسان توسعه‌ یافته، خداجوی و باوجدان می‌تواند با داشتن وجدان کاری به تعهدات خود پایبند باشد.

طهماسبی با اشاره به اینکه مردم مولفه قدرت نظام اسلامی هستند، گفت: توسعه فرهنگی در جمهوری اسلامی ایجاد شده است ‌و اقتصاد مقاومتی نیز از توسعه فرهنگی و توسعه انسانی نشأت می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد شتابان تکنولوژی در جهان بیان کرد: ایران جزو کشورهای برتر در حوزه تکنولوژی بوده و رتبه ایران از نظر علمی 13 برابر رشد متوسط جهانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه توسعه انسانی باید همه‌جانبه‌گر باشد، گفت: توسعه باید در همه شئون زندگی شیوع پیدا کند، باید تلاش کنیم تا حق و حقوق مردم در تمام ابعاد داده شود، اگر چنین اتفاقی به وجود نیاید آن وقت توسعه‌یافتگی معنایی نخواهد داشت.

طهماسبی با اشاره به اینکه تامین امنیت هزینه خاکستری دارد به نابسامانی وضعیت کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: کشورهای پیرامونی ما درگیر جنگ و پدیده شوم تروریسم هستند، اما ایران به برکت خون شهدا و همت نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و خود مردم در امنیت به سر می‌برد.

وی اظهار کرد: دشمن خیلی تلاش کرده تا در جمهوری اسلامی کوچک‌ترین انفجار و اتفاقی صورت بگیرد، ولی به همت بزرگان این اتفاق در کشور نیفتاده است.

معاون استاندار گلستان پیروزی ملت ایران در میدان مذاکرات را ناشی از امنیت داخلی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم شده، ولی در مقابله با تروریسم حرف اول را می‌زند.

طهماسبی با اشاره به اینکه امنیت یک پدیده سیاسی است، افزود: در توسعه اجتماعی تمام خدماتی که وزارتخانه‌های خدماتی خصوصا وزارت نیرو متقبل می‌شود، برای این است که مردم در آسایش و رفاه باشند و این حق مردم است.

وی خواستار توجه هر چه بیشتر در زمینه امکانات به استان‌های شمالی شد و گفت: فقر، پشت برگ‌های سبز درختان مدفون شده است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت فرهنگ‌سراها برای ایجاد شادی و نشاط مردم استفاده شود، گفت: مردم نیاز به شادی دارند و سالن‌ها و فرهنگ‌سرا نباید بسنده به برگزاری مراسمات تودیع و معارفه مسئولان شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد سینماهای فعال گرگان با افزون بر 450 هزار نفر جمعیت، سه مجتمع سینمایی است، افزود :گرگان در سال‌های دور و با حدود 80 هزار نفر جمعیت دارای چهار سالن سینما برای نمایش فیلم بود، اما تعداد این سالن‌ها همگام با رشد جمعیت پیش نرفت و در این بخش وجود کمبود انکار نشدنی است.

در این آیین همچنین از زحمات و تلاش‌های قاسم شهابی مدیرعامل پیشین قدردانی و علی‌اکبر نصیری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان معرفی شد.

انتهای پیام


6840436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است