استانی 11:24 - 10 فروردین 1394
مسئول ستاد اسکان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد
مسئول ستاد اسکان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آمادگی ظرفیت روزانه 3 هزار نفر اسکان در مواقع ضروری برای خدمت به زائرین خبر داد.

آمادگی ظرفیت روزانه 3 هزار نفر اسکان در مواقع ضروری به گردشگران

سعید معارفوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هر ساله در مناسبت‌های مهم سال از جمله ایام نوروز با تشکیل ستاد اسکان در استانداری قم، دستگاه‌های مختلف بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برنامه‌های خود را برای پذیرایی و میزبانی مطلوب و شایسته از میهمانان نوروزی اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه قم به واسطه اینکه یک شهر مذهبی است به برکت وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین دیگر اماکن دینی و مذهبی هر ساله میزبان تعداد زیادی از هموطنان عزیز و همچنین گردشگران است.

مسئول ستاد اسکان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان قم و همچنین نگاه ویژه‌ای که این اداره کل به احترام و تکریم زائرین و مسافرین عزیمت کننده به قم دارد امسال چند فضای ورزشی قم برای خدمات‌رسانی به این عزیزان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اسکان 2500 مسافر نوروزی در اماکن ورزشی قم بیان کرد: خوابگاه مرحوم سلطان‌نژاد، سالن ورزشی شهید محمود رضائیان و سالن مرحوم حامد فرهمندموحد که همگی در مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع شده‌اند، امسال از زائرین و مسافرین نوروزی میزبانی کردند.

معارفوند با بیان اینکه خدمات مختلفی از جمله اسکان، سرویس بهداشتی، آب و... در اختیار مسافرین و زائرین قرار گرفته است، یادآور شد: همچنین سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان، سالن ورزشی شهید امیر طاهریان واقع در میدان آزادگان، سالن واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان برای مسافرین مهیا شده است.

مسئول ستاد اسکان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه اسکان زائرین کریمه اهل بیت از روز 28 اسفند ماه آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه سال جدید ادامه دارد عنوان کرد: خوابگاه ورزشی مرحوم سلطانی‌نژاد با ظرفیت 300 نفر از ابتدای تعطیلات نوروز 94 در اختیار ستاد اسکان قرار گرفت و با ظرفیت صد در صدی، خدمات مناسبی را به زائرین حضرت معصومه (س) ارائه کرد.

وی به در اختیار قرار گرفتن 5 سالن ورزشی با آماده باش کامل و 7 سالن ورزشی در هنگام مواقع بحرانی اشاره و بیان کرد: تا کنون سالن وزشی شهید رضائیان از آغاز تعطیلات با ظرفیت کامل و سالن‌های ورزشی بدمینتون و شهید طاهریان به صورت متناوب مورد استفاده قرار گرفتند.

معارفوند از آمادگی ظرفیت روزانه 3 هزار نفر اسکان در مواقع ضروری برای خدمت به زائرین خبر داد و در پایان از تمام تلاشگران و زحمتکشان در عرصه خدمت به زائرین به خصوص مسئولین سالن‌های ورزشی و خوابگاه مرحوم سلطانی‌نژاد تقدیر کرد.


6113404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است