استانی 15:19 - 15 مهر 1401

هدف دشمن در قائله اخیر لطمه به ایران قوی و براندازی نظام بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح افزود: به تعبیر رهبری معظم انقلاب، مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است.

وی بیان داشت: در قائله اخیر دشمن تلاش کرد تا بگوید مردم و بویژه جوانان از دین و انقلاب فاصله گرفتند اما حضور گسترده مردم بویژه جوانان در همه عرصه‌ها از جمله اربعین، دفاع از حریم و حرم، پیشرفت‌های علمی، کمک‌های مومنانه، حرکت‌های جهادی خط بطلانی بر اندیشه دشمن کشید.

خطیب جمعه کنگان تقویت نیروهای مسلح را به تعبیر رهبری تقویت کشور دانست و بیان کرد: سازمان‌ها و نیروهای مسلح تأمین کننده امنیت اند و کسانی که در آشوب‌ها به پاسگاه‌های پلیس و پایگاه‌های بسیج حمله کردند امنیت کشور را نشانه گرفتند.

محمودی افزود: در فتنه‌های اخیر دعوای آمریکا، رژیم جعلی صهیونیست و دنباله روهای آنان در داخل و خارج از کشور و اغفال شدگان داخل و سلطنت‌ها بر سر حجاب یا بی حجابی نبود بلکه استقلال کشور و ایران مستقل و قوی را هدف گرفته بودند.

لزوم تحکیم همدلی و برادری

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبری بین جوانی که هیجانی شده و کسی که واقعاً مجرم است باید فرق گذاشت، بیان کرد: برخی خواص هم بدون تحقیق اطلاعیه دادند، برخی چهره‌های ورزشی و هنری موضع گیری کردند که البته اهمیتی ندارد زیرا به فرموده رهبری در برابر این افراد عناصر مؤمن و با شرف در این جامعه هنری و ورزشی کم نیستند.

امام جمعه کنگان با تقدیر از حافظان نظم و امنیت در خشکی و دریا، تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی گفت: اگر امروز صفوف نماز جمعه بهم پیوسته، بازار و کسب و کار فعال و آتش فتنه و آشوب فروکش نموده به برکت مجاهدت نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است.

محمودی با تبریک میلاد پیامبر مکرم اسلام به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت افزود: هفته وحدت فرصتی برای تحکیم همدلی و برادری و ایستادگی و قد علم کردن امت پیامبر در برابر دشمن و تقویت مشترکات دینی است.

زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود

وی با تبریک سالروز ازدواج پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها گفت: همه تلاش کنند با تقویت ستاد ازدواج بستر ازدواج آسان جوانان را فراهم و پیشنهاد می‌شود هر مسجد و هر محله‌ای برای ازدواج جوانان کم بضاعت محله اقدام کنند.

امام جمعه کنگان با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر گفت: وظیفه منتظران فراهم نمودن برای ظهور دولت یار است.

تجلیل از مقام شامخ قهرمان ملی استان شهید نادر مهدوی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲ مدافع سلامت و کادر درمان بیمارستان که روزهای گذشته در سانحه تصادف جان خود را از دست دادند از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.


11704491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است