استانی 23:20 - 05 خرداد 1398

«مهدی صفدری» با ۶ رای شورا سرپرست شهرداری ملارد شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه طی جلسه‌ای که در شورای اسلامی شهر ملارد با عنوان انتخاب شهردار ملارد برگزار شد، مهدی صفدری با ۶ رأی موافق سرپرست شهرداری ملارد شد.

گفتنی است که صفدری از میان ۳۱ نفر داوطلب حضور سکان دار مدیریت شهری به عنوان سرپرست شهرداری ملارد انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در رابطه با انتخاب شهردار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۳۱ نفر برای حضور در پارلمان شهری شهر ملارد داوطلب شده بودند که در مرحله اول و بعد از ارزیابی و آیتم‌هایی که قانون برای انتخاب شهردار تعریف نموده بود از ۳۱ نفر به ۸ نفر رسیدیم.

محبوب اکبری ادامه داد: ۸ نفر باقی مانده به صورت مکتوب برنامه‌های خود را برای شورا ارائه دادند و هر کدام به مدت یک الی دو ساعت فرصت دفاع از برنامه‌های خود داشتند و سوالات پیش آمده نیز طبق فرصتی که در اختیار این عزیزان قرار داده بودیم رفع ابهام شد و در نهایت از ۸ نفر نیز به دو نفر رأی داده شد.

وی تصریح کرد: این دو نفر نیز عصر امروز به شورا دعوت شده و بعد از بررسی و پاسخ به سوالات و استعلامات و در نهایت با رأی گیری که انجام شد ۶ نفر به مهدی صفدری رأی دادند و یک رأی سفید داشتیم و ۲ رأی نیز به آقای موسوی رأی دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر در رابطه با رزومه مهدی صفدری سرپرست منتخب گفت: مهندس صفدری معاونت مناطق شهر تهران، کارشناس رشته عمران و با ۱۶ سال سابقه کار در مدیریت شهری را داشته و امیدواریم با این تجربه خوبی که در استان کسب نموده در راستای رشد و توسعه و استفاده از توانمندی خود نمره قبولی را در پایان از شهروندان دریافت نماید.

وی ادامه داد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر ملارد از هیچ حزب، گروه و شخص خاص در انتخاب شهردار متأثر نبوده و تمامی تلاش خود را نمودیم تا فردی توانمند برای مدیریت شهری ملارد انتخاب کنیم.


10137396
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است