استانی 01:01 - 08 مرداد 1393
نماینده کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا:
نماینده کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: سالن پورشریفی تبریز در حد ایده‌آل آماده برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان 2014 آسیا است و هیچ مشکلی برای آغاز رقابت‌ها وجود ندارد.

سالن پورشریفی تبریز هیچ مشکلی برای آغاز رقابت‌ها هندبال آسیا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، داود توکلی در بازدید از سالن پورشریفی تبریز به عنوان سالن اصلی این رقابت‌ها، اظهار کرد: این سالن هیچ مشکلی برای آغاز رقابت‌ها ندارد.

وی گفت: امروز بازدیدهای مختلف از تمام بخش‌های سالن شامل مسیرهای ورودی، رختکن‌ها، اتاق داوران، اتاق تست دوپینگ، اتاق‌های کمیته‌های فنی و اجرایی، ستاد خبری، میکس زون، محل کنفرانس خبری، ارتباط تلویزیونی، مسائل فنی و اجرایی، کف‌پوش و اجرای رقابت‌ها صورت گرفت و هیچ مشکلی برای آغاز رقابت‌ها مشاهد نشد و مدیریت اجرایی در آماده‌سازی سالن بسیار عالی بوده است.

وی افزود: با روحیه جهادی و تلاش بسیار بالای عوامل مدیریتی و اجرایی، آبروی نظام و فرهنگ غنی ایران و آذربایجان‌شرقی را در این رقابت‌ها به آسیا نشان داده و به میهمانان خواهیم گفت آذربایجان مروارید فرهنگ ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: تیم های شرکت‌کننده ورود خود را از هفتم مرداد به تبریز و تهران آغاز کردند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال جوانان آسیا در تبریز با حضور 12 تیم برتر آسیا در دو گروه 6 تیمی از 11 تا 23 مرداد برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها در گروه الف تیم‌های قطر (قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان و در گروه «ب» تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، کویت، بحرین، عراق و ماکائو حضور دارند. سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی سال 2015 برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم ملی جوانان ایران 11 مرداد با ماکائو، 13 مرداد با عراق، 15 مرداد با کویت، 17 مرداد با کره‌جنوبی و 19 مرداد با بحرین در مرحله گروهی رقابت خواهد کرد.


4354680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است