ورزشی 01:41 - 16 آذر 1398
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: اردوهای ملی‌پوشان رنگ و بوی المپیکی ندارد و نباید انتظار شاهکار از قایقرانی داشت.

سهرابیان: مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند/ اردوها رنگ و بوی المپیکی ندارند

علیرضا سهرابیان در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه کمیته ملی المپیک با پرداخت هزینه های بورسیه سه پارو زن ایران به کمپ های اروپایی موافقت کرده است یا خیر بیان کرد: در هیات اجرایی مورد موافقت قرار گرفت که بخشی از هزینه ها را تقبل کنند چون به هر حال بودجه کمیته ملی المپیک هم محدود است و اعتباراتی که به کمیته ملی المپیک می دهند در حد و اندازه المپیک نیست. الان هم کمیته ملی المپیک به ما کمکی می کند تا راهکاری شود ملی پوشان را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که اکنون این بورسیه انجام می شود یا خیر، تاکید کرد: در حقیقت مشکلات مالی آنقدر زیاد است که فکر نمی کنم بتوانیم اردوی برون مرزی داشته باشیم نه تنها ما بلکه بقیه فدراسیون ها هم نمی توانند. امیدوارم مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند چون ما داریم تلاش خود را می کنیم اما ورزشکاران در یک وضعیت غیر المپیکی دارند آماده می شوند. دوره های قبل  مربی خارجی بود، اردوی برون مرزی داشتیم اما الان هیچ کدام از این مسائل نیست و اگر در این شرایط تعداد سهمیه ها زیبنده تر از دوره قبل باشد مسئولان بدانند که ورزشکاران، مربیان و هیات های استانی ما سنگ تمام گذاشته اند که این اتفاق  افتاده است و به حساب چیز دیگری نگذارند چون اردوهای ما رنگ و بوی المپیکی ندارند.

*فکر نمی کنیم بتوانیم ورزشکاران را به کمپ های خارجی اعزام کنیم

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که با این شرایط  بورسیه لغو شده است، تصریح کرد: فعلا این اتفاق دارد می افتد. حالا ببینیم چه راهکاری می توان پیدا کرد تا از منایع بیرون و افرادی که به ورزش علاقه دارند و دنبال منافع شخصی نیستند، کمک بگیریم. تا الان افراد بیرونی  کمک کرده اند تیم ها  به مسابقات اعزام شوند. هیات های استانی خیلی مایه گذاشتند و فدراسیون قایقرانی  مدیون هیات های استانی خود است. از معدود فدراسیونهایی هستیم که هیات های پرقدرت و فعالی داریم.

او ادامه داد: از کمیته ملی المپیک بابت تخصیص منابع مالی تشکر می‌کنم اما فکر نمی کنم با آن بتوانیم سه ورزشکار را به کمپ های مناسبی اعزام کنیم تا سه ، چهار ماه برای کسب سهمیه المپیک آماده شوند و مجبوریم در ایران آنها را آماده کنیم. مسابقات کسب سهمیه المپیک یک جنگ است که ورزشکاران ما در یک شرایط نابرابر در آن شرکت می‌کنند و اگر تا امروز نتایج خوبی گرفته اند به دلیل همت خودشان و تلاش مربیان بوده است.

*باز هم می گویم سهمیه المپیک می گیریم

سهرابیان در مورد اینکه همچنان عنوان می کند که قایقرانی سهمیه المپیک می گیرد یا خیر، تاکید کرد: باید سهمیه را بگیریم. ورزشکاران ما هم قسم شده اند بهترین نتیجه را به دست آورند و باز هم می گویند ما ان‌شاءالله سهمیه می گیریم. البته اگر سیستم ما رنگ و بوی المپیکی داشت به فکر سهمیه نبودیم بلکه به فکر این بودیم نسبت به المپیک قبلی یک درجه بهتر نتیجه بگیریم.

*حکیمی گفته بود بر می گردد/ کاظمی خداحافظی نکرده است

سهرابیان در مورد بازگشت آرزو حکیمی به ایران و اینکه تکلیف هدیه کاظمی چه شد، گفت: آرزو حکیمی اعلام کرده بود که بر می گردد. بخاطر انتخابی تیم ملی به حرف خودش ارزش گذاشت و برگشت و از شنبه تمرینات خود را آغاز می کند. حکیمی البته در کانادا هم تمرین می کرد و تا انتخابی المپیک قطعا در ایران هست پس از آن هم سهمیه بگیرد و برای دوم مرتبه المپین شود، برنامه ریزی  خوبی را برای حضور در المپیک انجام می دهیم. هدیه کاظمی درخواست مرخصی کرده است و قرار شد با او صحبت داشته باشم. دلایلی دارد که ان شاءالله در موردش صحبت می کنیم اما نه او و نه حکیمی خداحافظی نکرده اند.

*از شادی در پست های مدیریتی کمک می گیریم

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که محسن شادی قطعا در انتخابی المپیک حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: شادی پست اجرایی در دانشگاه گرفته است و باید از او در پست های مدیریتی کمک بگیریم. به عنوان ورزشکار بعید می دانم حضور پیدا کند. اما او از خانواده قایقرانی است و روئینگ را به اسم محسن شادی می شناسند  از این رو فدراسیون به هیچ وجه او را از دست نمی دهد و به عنوان یک مدیر لایق از او استفاده خواهد کرد. البته شادی هنوز خداحافظی نکرده است شاید ناگهان بیاید و تست بدهد. آرزو می کنم این اتفاق نیفتد که خداحافظی کند. اگر به تیم ملی کمک کند ما هم  با آغوش باز پذیرای او هستیم.

 انتهای پیام


10311860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است