سیاسی 21:34 - 13 تیر 1394
باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد:
هر زمان تروریست‌ها در جبهه جنوبی (مثلث "درعا"، "قنیطره" و "ریف دمشق") با مشکل مواجه می‌شدند، از کمک‌های لجستیکی، اطلاعاتی، تسلیحاتی و پزشکی اسرائیل بهره می‌بردند.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ تروریست‌های  تکفیری داعش که این روزها جنایات زیادی را در عراق و سوریه مرتکب شده‌اند، اخیراً تلاش می‌کنند تا ژست‌های ضدصهیونیستی بگیرند و این گونه القاء کنند که با اسرائیل در حال نبرد هستند.





*** بازخوانی یک حمله موشکی



در حمله موشکی که وابستگان داعش از منطقه "سینا" به جنوب سرزمین‌های اشغالی داشتند سه راکت "گراد" شلیک شد و آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.



ژست ضدصهیونیستی داعش؟!



ژست ضدصهیونیستی داعش؟!





جالب اینجاست که این حمله شاید قصد القاء این موضوع را دارد که تروریست‌های وابسته به داعش گرایش‌های ضدصهیونیستی دارند، در صورتی که تحولات دو سال اخیر حاکی از حمایت صهیونیست‌ها از تروریست‌های تکفیری است.





مشکل کار اینجاست که از سال 2011 که ناآرامی‌های سوریه با حمایت ترکیه، اردن، رژیم صهیونیستی و سایر هم‌پیمانان آمریکا در منطقه غرب آسیا کلید خورد، حمایت‌های انبوهی از سوی رژیم صهیونیستی به تروریست‌های تکفیری داعش صورت گرفت.





*** حمایت لجستیکی، اطلاعاتی، تسلیحاتی و پزشکی اسرائیل از داعش



هر زمان تروریست‌ها در "جبهه جنوبی" با مشکل مواجه می‌شدند، از کمک‌های لجستیکی، اطلاعاتی، تسلیحاتی و پزشکی اسرائیل بهره می‌بردند.







ژست ضدصهیونیستی داعش؟!







*** عیادت نتانیاهو از زخمی‌شدگان جنگ سوریه




برای مثال تروریست‌های تکفیری وابسته به داعش که در "جبهه جنوبی" با رزمندگان "حزب الله " و ارتش سوریه درگیر جنگ بودند پس از زخمی شدن به سرزمین‌های اشغالی انتقال می‌یافتند تا مداوا شوند و حتی نتانیاهو هم از آن‌ها عیادت می‌کرد.



سایت گلوبال ریسرچ ( Global Research ) نوشت: بر اساس مشاهدات شورای امنیت سازمان ملل (United National Security Council) در 18 ماه گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defence Force) یا (IDF) ارتباط منظمی با شورشیان سوریه از جمله نظامیان دولت اسلامی (تروریست‌های داعش) داشته‌اند.





ژست ضدصهیونیستی داعش؟!





دلیل دوم که بسیار بارز و روشن است این که در دی ماه سال گذشته که در "قنیطره" درگیری سختی روی داده بود، رژیم صهیونیستی برای حمایت از تکفیری‌ها حمله هوایی را ضد مقاومت انجام داد که تعدادی از رزمندگان "حزب الله" به شهادت رسیدند.







ژست ضدصهیونیستی داعش؟!





*** شیخ‌الاسلام: تروریست‌ها با چتر نجات وارد سوریه نشدند




"حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ عنوان داشت: شکی نیست که تکفیری‌ها مورد حمایت اسرائیل هستند و تروریست‌ها با چتر نجات وارد سوریه نشدند.



*** علل دروغ بودن حمله موشکی اسرائیل به داعش چیست؟



دلیل دیگری که نشان می‌دهد این حمله موشکی یک بازی و گاوبندی بین اسرائیل و داعش بوده و نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defense Force) از داعش حمایت می‌کنند  این است که صهیونیست‌ها در مواجهه با محور مقاومت شکست خورده‌اند و با حمایت از داعش و تکفیری‌ها تلاش دارند تا محور مقاومت را تضعیف کنند.





ژست ضدصهیونیستی داعش؟!





*** سردار آسودی: صهیونیست‌ها حامی تکفیری‌ها هستند




سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ عنوان داشت: اسرائیل از تکفیری‌ها حمایت می‌کند و چون نتوانسته از پس "حماس" و "حزب الله" بربیاید، رو به حمایت از داعش آورده و مجروحان داعش را در بیمارستان‌های خود مداوا می‌کند.





پس در یک جمع‌بندی می‌توان دریافت که حمایت لجستیکی، اطلاعاتی، تسلیحاتی و پزشکی اسرائیل از داعش، حمله هوایی به منطقه امنیتی "دیماس" و فرودگاه صادرات واردات "دمشق" و حمایت تسلیحاتی و پزشکی در مثلث جنوبی سوریه (مثلث "درعا"،   "قنیطره" و "ریف دمشق") و حمایت از تروریست‌ها در "قلمون" و مداوای مجروحان داعشی تکفیری در شهرک "صفد" و "نهاریا" از جمله دلایلی است که نشان می‌دهد اسرائیل حامی سرسخت داعش است.





ژست ضدصهیونیستی داعش؟!





سایت المانیتور (Al-Monitor ) در مقاله‌ای با عنوان "آیا اسرائیل و جبهه النصره" برای حمله به سوریه همکاری می‌کنند؟"،عنوان داشت: از زمان آغاز بحران سوریه،دولت این کشور همواره به نقش پنهان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در "القصیر" در منطقه "حمص" در می 2013 تا جبهه جنوبی در سپتامبر 2014 اشاره دارد.







به نظر می‌رسد در این برهه حساس حمله موشکی داعش هماهنگ شده بود و سران داعش با اربابان صهونیست خود هماهنگ کرده‌اند تا با یک حمله نشان بدهند ضمن این که اسرائیل یک چهره مظلوم دارد، تکفیری‌ها از هیچ کس دستور نمی‌گیرند حال آن که حمایت 4 ساله گذشته صهیونیست‌ها از داعش و تکفیری‌ها واقعیت دیگری را مطرح می‌کند.





ژست ضدصهیونیستی داعش؟!







گزارش از محمد زرچینی



انتهای پیام/




6694357
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است