گوناگون 13:46 - 29 فروردین 1398

سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر «سفیر مهربانی» حوزه بلایای طبیعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم فجر تفاهم نامه نامگذاری این جشنواره به عنوان «سفیر مهربانی» در حوزه بلایای طبیعی میان علی اصغر پیوندی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر و سیدرضا میرکریمی دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر امضا شد.

به موجب این تفاهم نامه، جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان «سفیر مهربانی» در حوزه بلایای طبیعی معرفی شد تا ضمن معرفی هلال احمر ایران در محافل سینمایی از طریق نمایش آثار تصویری مرتبط، از سال آینده نیز توجه ویژه‌ای در انتخاب و نمایش فیلم‌های خارجی با موضوعات مرتبط در جشنواره جهانی داشته باشد و از این طریق به تبادل تجربیات بشری در مواجهه با بلایای طبیعی بپردازد.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه مدت زمان اجرای این تفاهم از زمان اجرا به مدت یکسال است و تعهدات جمعیت هلال احمر معرفی جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان عضو حقوقی و همچنین سفیر مهربانی جمعیت هلال احمر، استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اختیار برای انعکاس اخبار همکاری و \وشش رویدادهای مرتبط و دوطرفه و ارائه گزارش‌های مالی کلان از کمک‌های مردمی دریافت شده؛ خواهد بود.

همچنین تعهدات جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص تمامی درآمد حاصل از بلیت فروشی دوره سی و هفتم جشنواره به جمعیت هلال احمر برای مصرف به سود هموطنان سیل زده، در اختیار قرار دادن درآمد حاصل از فروش هدایا در بخش فروشگاه هدایای جشنواره سی و هفتم به جمعیت هلال احمر برای هزینه کردن به سود هموطنان مناطق سیل زده، همکاری برای انجام گفت و گو با هنرمندان در موضوعات مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر و موضوع این تفاهم نامه در حد امکان، فراهم کردن امکان استفاده محیطی از فضای جشنواره برای تبلیغات مرتبط و سایر اقدامات فرهنگی مانند برگزاری نمایشگاه عکس و … تعیین شده است.

در حاشیه این مراسم کاور رضا میرکریمی، رضا کیانیان و ستاره اسکندری ملبس به کاور جمعیت هلال احمر به عنوان داوطلب این نهاد مردمی شدند.

رضا کیانیان پیش از بریدن کیک افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: جشنواره ما، جشنواره ساده ای است و امیدوارم شما آن را دوست داشته باشید. همانطور که می‌دانید تمامی عوائد فروش بلیت و محصولات فرهنگی این دوره از جشنواره به هموطنان سیل زده اختصاص می‌یابد. دل ما با همه هموطنان سیل زده‌مان در خوزستان، لرستان، شمال کشور و … است. ما به یاد شما هستیم.


10106404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است