استانی 02:43 - 06 مهر 1399
دبیر حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی با بیان اینکه برای انتخابات ۱۴۰۰ مردم باید نسبت به تغییر امیدوار باشند، گفت: احزاب اصلاح‌طلب نیز برای این انتخابات همچون گذشته به وظایف خود عمل خواهند کرد.

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باید نسبت به «تغییر» امیدوار باشند

ناصر آملی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیداها باید وعده‌هایی که می‌دهند منطبق با اختیارات و وظایف آن‌ها باشد، اظهار کرد: اگر از سوی کاندیداها وعده‌ای داده شود اما تحقق نپذیرد، مردم نسبت به حضور در انتخابات احساس دلسردی می‌کنند.



این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: در انتخابات گذشته آقای روحانی در خصوص حل مشکلات در روابط ایران و سایر کشورهای جهان وعده‌هایی داده بود. در این راستا در تیم دیپلماسی و وزارت خارجه دولت هم زحمات زیادی کشیده شد و برجام شاهکاری بود که باعث شد آمریکایی‌ها شکست سختی بخورند اما داخل کشور مشاهده می‌شد توسط برخی این پیروزی بزرگ به عنوان یک شکست به مردم معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در آمریکا نیز محافظه‌کاران به دلیل شکستی که در برجام خورده بودند، از این معاهده‌ خارج شدند، خاطرنشان کرد: با خروج آمریکا از برجام و آسیب دیدن این قرارداد بسیار مهم بین‌المللی، روابط سیاسی و اقتصادی ایران با جهان مختل شد و بحران‌هایی که اکنون در کشور با آن‌ها مواجهیم، پیش آمد.

دبیر حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی تصریح کرد: در این ۹ ماه باقی مانده تا انتخابات، در صورتی می‌توان به حضور گسترده مردم در انتخابات امیدوار بود که فضا بازتر شود و با کاندیداهای سایر جناح‌ها برای شرکت در انتخابات با سعه صدر بیشتری برخورد شود تا مردم نسبت به تغییر امیدوار باشند.

وی ادامه داد: حاکمیت باید فضایی را ایجاد کند که مردم احساس کنند یک رقابت جدی بین جریان‌های مختلف کشور در جریان است. باید توجه داشت نامزدی پیروز انتخابات می‌شود که می‌تواند خواسته‌های مردم را عملی کند. در حال حاضر حل مشکلات اقتصادی کشور متصل شده به حل مسائل مربوط به روابط دیپلماتیک ما با دنیا و تا زمانی که این تعاملات مدیریت نشود، به نظر می‌رسد مناسبات اقتصادی کشور همچنان دچار مشکل خواهد بود.

دبیر حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی با بیان اینکه در دنیا هیچ دولتی نمی‌تواند بدون داشتن رابطه با سایر کشورها مشکلات اقتصادی خود را حل کند، عنوان کرد: ما کشوری با استقلال اقتصادی هستیم اما این استقلال اقتصادی مستلزم تعامل با جهان نیز هست.



وی در خصوص فعالیت احزاب در یک سال پایانی عمر دولت و ماه‌های منتهی به انتخابات، بیان کرد: احزاب اصلی اصلاح‌طلب مانند کاری که در انتخابات گذشته کردند، به وظیفه خود عمل می‌کنند و برنامه خود را برای انتخابات سال آینده اعلام و کاندیدای مورد نظر خود را نیز معرفی خواهند کرد و اگر کاندیدای آن‌ها پذیرفته شد، همچون دوره گذشته، وارد انتخابات می‌شوند.



انتهای پیام


10735289
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است