گوناگون 12:34 - 09 اردیبهشت 1395
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران خبر داد
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران، ‌با گرامیداشت هفته بزرگداشت استاد شهید مطهری و مقام معلم، از برگزاری ۲۷۹۸ برنامه فرهنگی در استان تهران خبر داد.

اجرای ۲۷۹۸ برنامه فرهنگی ویژه هفته معلم در استان تهران

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد با گرامیداشت نام و یاد استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم، ‌گفت: استاد شهید مطهری از برجسته‌ترین و عالی‌ترین نخبه‌های فکری حوزه علمیه قم و نهضت اسلامی ایران، مورد اعتماد امام راحل و از تئوریسین‌های تراز اول انقلاب اسلامی بود.

نیک‌نژاد، افزود: از آنجایی که سالروز شهادت این استاد به‌عنوان روز معلم نامگذاری شده، این اداره کل در راستای فعالیت و مأموریت تبلیغی خود، برنامه‌های مختلف و متنوعی را پیش بینی کرده و اجرا خواهد کرد.

تشکیل ستاد مطالعاتی در دفتر مرکزی استان با حضور مدیران و کار‌شناسان ستادی، همکاری با ستادهای بزرگداشت مقام استاد مطهری در سطح شهر و شهرستان‌های تهران، اعزام و سازماندهی ۲۵۰۰ نفر از مبلغین، مبلغات، مربیان قرآن جهت تبلیغ در مکان‌های مأموریت خود، پیش بینی و اجرای یکصد گفتمان دینی با موضوعات اندیشه مطهر و نظام خانواده در اسلام از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم حوزوی از جمله برنامه‌هایی است که مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران به آنان اشاره کرد.

نیک‌نژاد، هم چنین از برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی ویژه ۱۰۰۰ نفر از مبلغات سنتی با موضوع فلسفه علم و اخلاق از منظر شهید مطهری، برگزاری ۱۵۲ جلسات سخنرانی و مراسم بزرگداشت استاد شهید در مکان تبلیغ روحانیون مستقر، فضاسازی تبلیغی و محتوایی در سایت‌های اداره کل همچون تبیان تهران، تحیت، موج نور، کوثر، ۱۶ مراسم محوری با حضور اقشار تأثیرگذار و جهت دهی مبلغین و مبلغات نام برد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از اساتید مجتمع علوم اسلامی کوثر همزمان با روز معلم، مراسم محوری با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی تهران و گرامیداشت یاد شهید مطهری، ارسال ۲۰۰۰ پیام کوتاه جملات و سخنان شهید مطهری به گروه‌های هدف، تهیه و توزیع ویژه نامه‌های آموزشی از آثار استاد شهید بین مبلغین و مبلغات، هماهنگی با مبلغین فعال و کانون‌های فرهنگی جهت برگزاری برنامه سخنرانی، مسابقات فرهنگی، هنری از دیگر اقدامات این اداره کل خواهد بود.

ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و مقام معلم از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام


7851096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است