ورزشی 19:20 - 15 اسفند 1393
سهرابی که سال گذشته قهرمانی ما را گرفت اکنون در مالزی در حال عکس انداختن است
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: من یک چیزی را می‌دانم که غفاری با این چیدمان داوری‌اش بازی‌های لیگ برتر فوتسال را خراب کرده، آن از پارسال و بازی ما و دبیری، این هم از امسال.

طاهری: هر هفته اتفاقاتی می‌افتد که داور و ناظر یک طرفش هستند/ غفاری با این چیدمان داوری، لیگ را خراب کرده

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی دو بر دو تیمش برابر پایاسازه تبریز اظهار داشت:‌ چند دقیقه به پایان بازی مانده بود که بطری به زمین پرتاب شد، داور مسابقه پنالتی را تکرار گرفت اما ناظر بازی که سبزواری بود و داور چهارم رای داور را زدند و تکرار نداد. من یک چیزی را می‌دانم که غفاری با این چیدمان داوری‌اش بازی‌های لیگ را خراب کرده است. آن از پارسال و بازی ما و دبیری، این هم از امسال. هر هفته یک اتفاقی می‌افتد که یک طرفش یا داور است و یا ناظر، در بازی شهروند و شهرداری هم که نیمه‌تمام ماند، ناظر مسابقه صبح به سالن نمی‌رود که اسکوربورد را چک کند.

وی افزود: سال گذشته هم سهرابی جلوی دبیری، بازی را خراب کرد و قهرمانی را از ما گرفت، اکنون او در مالزی در حال عکس انداختن در برج‌های کوآلالامپور است!، ما سرمایه‌گذاری می‌کنیم و بدبخت می‌شویم، بازیکن 8 -9 ماه در گرما و سرما تمرین کرده و بعد با اتوبوس، قطار و هواپیما راهی شهرهای مختلف می‌شود، بعد آقای داور اینطور قضاوت می‌کند. جالب است که احمد اسماعیل‌پور در حالت تک به تک قرار می‌گیرد و بازیکن حریف او را از پشت می‌زند، داور فقط کارت زرد نشان می‌دهد، بعد محمد کشاورز خیلی راحت اخراج می‌شود چون آقای داور تشخیص می‌دهد و هر بار هم اعتراض می‌کنی، می‌گویند ما قانون را اجرا می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: بعد همین داوران اعتصاب می‌کنند و سهرابی به جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ می‌آید و می‌گوید حق‌الزحمه داوران فوتسال باید به اندازه داوران فوتبال ارتقا پیدا کند. یکی نیست بگوید آقایان داور اول بیایید کار یاد بگیرید و بعد حرف از حق و حقوق بزنید. دائم می‌گویند داوران جزو مظلوم‌ترین قشر جامعه فوتسال هستند،‌ آقایان نمی‌توانند، نیایند. مگر داور قحط است. غفاری هر روز می‌نشیند و یک مداد و پاک‌کن دستش هست و داور می‌چیند، یک بار شده کلاس توجیهی و آموزشی برای داوران برگزار کنند؟ ما این همه هزینه می‌کنیم، سختی می‌کشیم، بعد آقای داور، دقیقه یک مسابقه به سپهر محمدی کارت زرد نشان می‌دهد و او سه‌کارته می‌شود.

علی طاهری ادامه داد: همین سال گذشته که حق ما را مقابل دبیری خوردند، اعلام کردم که با این وضعیت دیگر در لیگ برتر حضور پیدا نخواهیم کرد اما هیات‌مدیره باشگاه اجازه این کار را نداد. حالا هفته آینده را پشت سر می‌گذاریم بعد در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم. نمی‌شود که هر دفعه با یک سوت اشتباه کار ما را خراب کنند. افتخاری هم به عنوان رئیس کمیته فوتسال نشسته و حتی در وزارت ورزش هم پست گرفته و در جلسات هیات رئیسه لیگ برتر برتر هم شرکت می‌کند. در مقابل وقتی چند نامه به دست تاج می‌رسد، با کفاشیان جلسه می‌گذارد و حتی برای لیگ یک هم از داوران لیگ برتری استفاده می‌کند.

وی گفت:‌ این وضعیت میزبانی‌ها و داوری است. وسط بازی، با مشت به سینه داور زده‌اند، او را هل دادند بعد جالب است که همان داور،‌ اینطور به ضرر ما سوت می‌زند و درآخر می‌گویند ما قانون را اجرا کردیم. آدم زورش می‌آید،‌ داور بازی را خراب کرده،‌ کتک هم خورده و بعد این حرف را می‌زند.


5986814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلات فردا راهی ایران می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است