استانی 14:23 - 29 فروردین 1400
ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: پروتکل‌های بهداشتی که از شنبه هفته گذشته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شده، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و همه مکلف به اجرای آن هستند.

استاندار: بیماران کرونایی در گلستان همچنان رو به افزایش است

هادی حق‌شناس امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: متأسفانه تعداد بیماران کرونایی در استان رو به افزایش است و در روز گذشته 160 بیمار بستری جدید در بیمارستان‌ها داشتیم.

وی با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در مناطق مختلف استان متفاوت است، افزود: غرب استان شیب صعودی بسیار تندی دارد.

استاندار گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه، بیان کرد: در شهرهای قرمز حداکثر تعداد کارکنان حاضر در ادارات باید یک‌سوم باشد و اگر مدیری از این کار تخطی کند، یقیناً تخلف است.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: برگزاری نمازهای جماعت یومیه در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی گفت: بر اساس تصمیم امروز ستاد استانی مقابله با کرونا، به مدت یک ماه مراکز درمانی تأمین اجتماعی، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و آموزش‌وپرورش در پذیرش بیماران سرپایی کرونایی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری خواهند داشت.

استاندار گلستان با اشاره به موضوع استفاده دو نفر از مدیران شهرداری علی‌آبادکتول از واکسن پاکبانان، خطاب به مدیران و فرمانداران گفت که جامعه نسبت به این موضوعات حساس است و باید اولویت‌های واکسن رعایت شود تا بی‌اعتمادی در بین مردم شکل نگیرد.

فاضل خاطرنشان کرد: در هفته گذشته شاهد اتفاقات خوبی در حوزه درمانی بودیم و ورود دستگاه رادیوتراپی به بیمارستان 5 آذر گرگان و دستگاه آنژیوگرافی جدید را به بیمارستان کردکوی داشتیم.

انتهای پیام


11030622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است