گوناگون 11:12 - 10 اسفند 1399
یکی از رایج‌ترین شیوه‌های درمان بیماران، تزریق دارو است.

خدمات تزریقات در منزل در منطقه‌ی نارمک با بهترین قیمت

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هوم کا، با استفاده از این شیوه بسیاری از افراد درمان می‌شوند و یا از آن‌ها نمونه خون گرفته شده و یا با همه‌گیر شدن ویروس خاصی مثل کرونا، بدن آن ها در برابر عوامل بیماری زا ایمن می شود.

تزریقات مانند یک تیغ دو لبه هم حافظ جان انسان است و هم می‌تواند سلامتی  او را تهدید کند. درصورتی‌که تزریق ناایمن باشد خطراتی را به دنبال دارد. انتقال عفونت و یا ابتلا به بیماری‌هایی نظیر هپاتیت B و HIV نتیجه تزریق ناایمن است.

افرادی که در شهرهای شلوغ و پرجمعیتی مثل تهران زندگی می‌کنند به دلیل مشغله زیاد  زمان کافی برای انجام همه کارهای خود ندارند. این موضوع باعث شده که  پای درمان به خانه و محل کار  تهرانی ها باز شود. چراکه انجام خدمات درمانی و مراقبتی در خانه و محل کار صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن ها است.

شرکت‌های مختلفی اقدام به ارائه خدمات درمانی مثل تزریقات در منزل در منطقه نارمک کرده‌اند تا این نیاز را برطرف کنند. اما چگونه می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد؟ افرادی که برای انجام تزریقات به محل کار یا زندگی شما می‌آیند باید به چه نکاتی توجه کنند تا نه تنها سلامت شما را تهدید نکند بلکه به بهبود سلامت شما منجر شود.

چه نکاتی باید در زمان تزریقات در منزل نارمک رعایت شود؟

فردی که برای انجام تزریق سرم در منزل به شما مراجعه می کند، باید نکات زیر را رعایت کند:

· قبل از انجام تزریقات دست‌های خود را به‌خوبی بشوید و با مواد ضدعفونی‌کننده،ضدعفونی کند.

· در زمان انجام تزریقات دستکش بپوشد.

· درصورتی‌که می‌خواهد برای چند نفر تزریق انجام دهد؛ بعد از هر تزریق دستکش خود را تعویض کند.

· وسایل لازم را به همراه داشته باشد. وسایل تزریق شامل سرنگ، سوزن، پنبه الکل، دستکش یک‌بارمصرف، آمپول یا ویال دارو و کاردکس دارویی است.

· قبل از تزریق باید سابقه دارویی شما و حساسیت‌هایتان را بررسی کند.

· قبل از تزریق، کاردکس دارویی را بر اساس نام دارو،‌تاریخ و ساعت تزریق، مقدار تجویز و شیوه تزریق با دستور پزشک مطابقت دهد.

· عمل تزریق را در یک اتاق، به دور از افراد دیگر انجام دهد تا حریم شخصی شما حفظ شود.

· سرنگ تزریق را بررسی کند تا شکستگی یا مشکلی نداشته باشد.

· نسخه پزشک و برچسب روی دارو  را بخواند تا  متوجه شود چه میزان دارو را باید تزریق کند و سپس، طبق اطلاعاتی که به دست آورده  میزان مورد نیاز از دارو را با سرنگ بکشد و هوای داخل سرنگ را خالی کند.

· محل مناسبی را برای تزریق انتخاب کند و آن قسمت را از نظر خارش،‌التهاب یا تورم بررسی نماید.

· روی بدن شما ملافه بیندازد.

· اگر نیاز به تزریقات متعددی دارید، محل تزریق باید هر مرتبه تغییر کند.

· باید به واکنش‌های کلامی و بدنی شما در هنگام تزریق توجه کند.

خدمات تزریقات در منزل هوم کا شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات تزریقات در منزل هوم کا بسته به نیاز شما، هدف درمانی و شرایط شما به انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌شود. در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

. تزریقات عضلانی

در این شیوه از تزریق، دارو به عضلات بیمار تزریق می‌شود. رایج‌ترین نوع تزریق است و در زمانی استفاده می‌شود که دارو نمی‌تواند در سیستم گوارش بیمار جذب شود یا ممکن است به دستگاه گوارش او آسیب بزند.

. تزریقات وریدی

این شیوه از تزریق در زمانی کاربرد دارد که بیمار نمی‌تواند مایعات را از طریق دهان خود دریافت کند و مجبور است که آن را تزریق کند. پرستار در این شیوه از تزریق، رگ یا وریدی را انتخاب می‌کند که به‌آسانی قابل‌لمس است.

. تزریقات داخل جلدی

این شیوه از تزریق در زمانی کاربرد دارد که پرستار می‌خواهد حساسیت بیمار را تست کند. برای انجام این شیوه از تزریق، پرستار باید مقدار کمی از دارو را به داخل پوست بیمار تزریق کند.

. تزریقات زیر جلدی

زمانی که نیاز است دارو به آهستگی جذب بدن بیمار شود از این شیوه استفاده می شود. قسمت پایینی دیواره شکم که دارای بافت چربی است، قسمت‌های پایینی، پشتی و خلف بازوها، قسمت‌های قدامی و اطراف ران ازجمله محل‌های مناسب برای انجام این شیوه از تزریق است.

. تزریقات داخل مفصلی

زمانی که مفاصل بیمار آسیب دیده است از این شیوه استفاده می‌شود. تزریقات داخل مفصلی برای درمان بیماری‌های آرتروز و التهابات ناشی از آن مناسب است.

. تزریقات داخل صفاقی

برای تزریق دارو به بدن بیماری که مبتلا به سرطان است و تحت شیمی‌درمانی قرار دارد، از تزریقات داخل صفاقی استفاده می‌شود.

خدمات تزریقات در منزلدر منطقه نارمک با هوم کا

درصورتی‌که محل زندگی یا کار شما در منطقه نارمک تهران است و وقت و حوصله کافی برای رفتن به مراکز درمانی ندارید، یا به دلیل بیماری و کهولت سن نمی‌توانید برای انجام تزریقات به مراکز درمانی مراجعه کنید، تنها کافی است که به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس حاصل نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10970241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است