استانی 18:50 - 11 اسفند 1399
شهردار عنوان کرد
ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان گفت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع و خدمات گسترده در آستانه نوروز ۱۴۰۰ حال خوب را به شهروندان هدیه کنیم.

حفظ حال خوب شهروندان، عیدی شهرداری به مردم رفسنجان

«محمد مختاری» عصر امروز 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از نوروز در شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: نورپردازی، نصب المان های جدید، گل کاری و پاکسازی عمق محلات از اهم برنامه های مدیریت شهری در آستانه نوروز ۱۴۰۰ است.  

وی ادامه داد: محدودیت های کرونایی و ممنوعیت سفرهای نوروزی موجب شده حال دل شهروندان خوب نباشد لذا شهرداری بعنوان یک عنصر قوی عمل کرده و ضمن آراسته سازی شهر برای تقویت روحیه مردم نیز تلاش می کند.  

شهردار رفسنجان با بیان اینکه کاشت انواع گل و درخت در معابر و میادین آغاز شده است، اظهار کرد: رفسنجان در سال ۱۴۰۰ یکی از پرگل ترین شهرهای استان خواهد بود.

 مختاری با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی محلات از ابتدای اسفند در قالب شهرتکانی برای نوروز، افزود: یکی از برنامه های شهرداری و شورای شهر در دوره جدید ارائه و بهبود امکانات در تمامی نقاط شهر است تا خدمات مدیریت شهری مانند خورشید بر شهر بتابد.

 وی در ادامه از طراحی فضای سبز نواری در حاشیه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و افزود: اجرای گل آرایی و نورپردازی، نصب سفره های هفت سین حجمی از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه ورود به سال جدید است که شهروندان در سطح شهر نیز شاهد آن خواهند بود.

 شهردار رفسنجان ادامه داد: اجرای آبنما، نقاشی دیواری و دیوارنگاری به مساحت  هزارو پانصد مترمربع با موضوعات شهدا، طبیعت و فرهنگ و هنر تا پایان سال انجام می شود. 

مختاری درپایان از لغو مجوز حفاری در سطح شهر از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه خبر داد.

انتهای پیام


10972945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است