بین‌الملل 00:48 - 08 اسفند 1395
اسماعیل رضوان:
یکی از رهبران ارشد جنبش فلسطینی «حماس» از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بویژه کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران برگزار گردید، تشکر و قدردانی نمود.

نبرد اصلی «حماس» با اسرائیل است/قدردانی از حمایت های ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، «اسماعیل رضوان» از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر اهتمام این جبنش به توسعه روابط با ایران تاکید کرد.

رضوان در سخنانی گفت: «حمایت تهران از حماس پس از آغاز بحران سوریه علیرغم اختلافات دو طرف در این خصوص قطع نشده است و حماس از حمایت های ایران و بویژه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه که اخیرا در تهران به کار خود پایان داد، قدردانی می کند».

این عضو ارشد حماس افزود: رابطه حماس با ایران و حمایت های ایران قطع نشده است هرچند این رابطه در برهه هایی به دلیل اختلاف نظر و مواضع پیرامون رویدادهای جاری در منطقه عربی با سستی هایی مواجه شده است».

رضوان در ادامه گفت: «رابطه حماس با ایران خوب است و ما خواهان توسعه این رابطه هستیم. همچنین خواستار توسعه این رابطه با بعد عربی و اسلامی بویژه قطر، ترکیه، عربستان، مصر و تمام طرف های حامی موضوع فلسطین هستیم».

وی در ادامه افزود: نبرد حقیقی و اصلی حماس با اسرائیل است.


8856860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی وزش باد شدید از صحرای بزرگ آفریقا به سمت یونان، شهر آتن در غباری نارنجی رنگ فرو رفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام وزارت امور خارجه چین با اشاره سفر وزیر خارجه آمریکا به پکن گفت مدیریت تعارضات همیشگی در روابط پکن- واشنگتن هدف دیدارها در این میزبانی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ترکیه و وزارت خارجه قطر هر دو گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دوحه قصد دارد رهبران حماس را اخراج کند، رد کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از ارائه گزارش‌های مستقل پیرامون رفع اتهام از آنروا، آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی از پایگاهی در نیوزیلند نانوماهواره خود را با هدف رصد شبه جزیره کره پرتاب کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهوری روسیه در پیامی ویدیویی خطاب به شرکت‌کنندگان در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیت در سن‌پترزبورگ اعلام کرد: روسیه آماده همکاری نزدیک با همه شرکای ذی‌نفع در تامین امنیت جهانی و منطقه‌ای در شکل‌گیری نظم جهانی چندقطبی ج...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سناتور‌های ارشد جمهوری‌خواه از دولت جو بایدن خواسته‌اند نیرو‌های پلیس فدرال را برای سرکوب دانشجویان اعزام کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر نخست‌وزیری جامائیکا از تصمیم کشورش برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه چاپ ترکیه با اشاره به سفر ماه آینده اردوغان به آمریکا از سنگ اندازی اسرائیل برای لغو آن خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در سخنانی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی را بخشی از نبرد جاری علیه رژیم صهیونیستی در منطقه ارزیابی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است