استانی 17:26 - 15 اسفند 1393
همزمان با هفته احسان و نیکوکاری
فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده با حضور در مراکز جمع‌آوری کمک های مردمی در لنده شادی‌های خود را با فقرا و نیازمندان تقسیم کردند.

حضور شورای اداری شهرستان لنده در جشن نیکوکاری + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری بعد از ظهر امروز جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان لنده همگام با مردم نوع دوست و همیشه‌ در صحنه شهرستان لنده با حضور در مراکز جشن نیکوکاری در شهرستان لنده به شادی‌هایشان را با فقرا و نیازمندان تقسیم کرد.

فرماندار شهرستان لنده در حاشیه این برنامه با اشاره به ضرورت توجه به نیازمندان و فقرا گفت: در آستانه عید باستانی نوروز و آغاز خانه‌تکانی و نو شدن طبیعت، باید شادی خود را با هم‌نوعان و نیازمندان جامعه تقسیم کنیم تا لبخند رضایت و شادی بر لبان آن‌ها جاری شود.

محمد مرادی افزود: اقدام کاملاً به جا و شایسته کمیته امداد در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ساماندهی فقرا و نیازمندان جامعه، مشارکت و همراهی مردم را می طلبد که می‌توانند با حضور خود در جشن نیکوکاری این مهم را تحقق ببخشند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: ما مسلمانان باید الگوی رفتاری و کرداری خود را از اهل بیت(ع) بگیریم و تداخل این دو مناسبت، هفته احسان و نیکوکاری و ایام فاطمیه باید ما را به یاد فداکاری و گذشت و انفاق آن حضرت بیندازد.

مرادی تصریح کرد: در روایات آمده است که مسلمان باید به فکر همسایه و هم نوع خود باشد همانگونه که اهل‌بیت(ع) برای این مهم تلاش بسیار کرده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: ما با الگوگیری از سیره و منش اهل‌بیت(ع) باید با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود زمینه شادی فقرا و نیازمندان را در آستانه عید نوروز فراهم کنیم.

 


5986309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است