استانی 22:11 - 24 تیر 1398

ضرورت استقرار اداره راه و شهرسازی و مرکز فنی و حرفه‌ای در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در نشست خبری هم اندیشی مسئولان شهرستان ملارد با اعضای شورای استان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود تصمیم گیری های بسته در ملارد را به زیان این شهر و شهرستان برشمرد و اظهار داشت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با ارتباط و استفاده از تجربیات سایر استان و شهرستان‌ها پیش روند قطعاً شاهد موفقیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف خواهیم بود و اگر این تصمیم گیری ها تنها بسته و بدون هم اندیشی پیش رود، نتایجی حاصل نخواهد شد.

وی ضمن تشکر از حضور اعضای شورای استان در شهرستان ملارد به نقش ارزنده شوراهای استان اشاره کرد و افزود: شوراهای استان باید به سمت و سویی پیش رود که قابلیت‌های استان را شناسایی نموده و بر اساس آن بتواند قانونی در مجلس مصوب نماید تا نگاه مدیران را نسبت به شهرستان‌های خود تغییر دهد.

توکلی کجانی عدم حضور مدیران کل در شهرستان‌ها را به زیان شهرستان برشمرد تصریح کرد: حضور مدیر کل در شهرستان و دیدن و شنیدن خواسته‌ها و مشکلات ادارات خود نقش اساسی در تصمیم گیری ها خواهد داشت که متأسفانه ما در این شهرستان با آن مواجه هستیم و از طریق استانداری این موضوع را به جد پی گیر خواهیم بود.

فرماندار ملارد مدیریت یکپارچه را نیز یکی از نیازهای فعلی برشمرد و بیان داشت: قانون شهرداری‌ها به سال ۱۳۳۴ بر می‌گردد که باید این قانون اصلاح شود که در این زمینه برخی دوستان نظر دارند که این قانون می‌تواند آسیب به همراه داشته باشد ولی در شرایط فعلی مصوب شدن مدیریت یکپارچه شهری یکی از نیازها می‌باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد توجه به مشکلات شوراها را نیز مهم خواند و گفت: بعضاً افرادی نسبت به شوراها دید منفی دارند و برای جلوگیری از این ذهنیت باید در ورودی سخت گیری داشته باشیم تا اگر کسی منتخب مردم شد با همدلی و همراهی کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: رسیدگی به حق بیمه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و بحث منطقی شدن حق الجلسه شوراها را مواردی از دغدغه‌های شورای اسلامی برشمرد که باید به آنها نیز توجه شود.

توکلی کجانی استقرار اداره راه و شهرسازی و مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان ملارد را نیز از نیازها برشمرد و افزود: هم اکنون شهروندان شهرستان ملارد به سبب نبود ادارات راه و شهرسازی و هم چنین مرکز فنی و حرفه‌ای با مشکلاتی مواجه هستند که باید با استقرار این ادارات موانع این حوزه مرتفع گردد.

وی از حل مشکل گاز دهستان اخترآباد نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه با پی گیری های محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری مشکل گاز دهستان اختر آباد حل شد وهم اکنون پیمانکاران انتخاب و تأیید شده که انشاالله در آینده‌ای نزدیک مردم این روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی به ورود شهردار تازه نفس شهر ملارد به کارهای زمین مانده نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری ملارد تازه نفس گرفته و کمک کند که کارهای باقی مانده پیش رود و مشکل ۸۰ درصد روستاها هم که از ادوار گذشته مورد پی گیر این افراد بوده در این دوره با جدیت به نتیجه برسد.


10178535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است