اجتماعی 09:51 - 30 اسفند 1395
رئیس پلیس راه استان سمنان:
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعته گذشته سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان دو کشته برجای گذاشت، گفت: این حوادث همچنین ۱۶مجروح داشت.

سوانح رانندگی در استان سمنان ۱۸ کشته و مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان سمنان در شبانه روز گذشته متاسفانه دو کشته برجای گذاشت بر لزوم توجه بیشتر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس راه تاکید و ابراز داشت: ۹صبح روز گذشته در کیلومتر ۵۳ محور میامی-سبزوار در اثر واژگونی پراید نوجوان ۱۵ساله مجروح و خانم ۵۳ساله متاسفانه جان باخت.

وی افزود: در حادثه دیگری ساعت ۱۲:۱۵کیلومتر ۶۰محور فرعی ری آباد میامی راننده ۵۵ساله مجروح و محمد صدرا کودک پنج ساله در بیمارستان جان خود را از دست داد و این حوادث نشان می دهد که در هر دو حادثه به علت بی توجهی راننده به جلو رخ داد که هوشیاری راننده و سرنشینان می توانست از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته محورهای مواصلاتی استان ۹فقره سانحه جرحی و ۱۶مجروح نیز برجای گذاشته است، ابراز داشت: استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان خودرو، استراحت به موقع در زمان خستگی و خواب آلودگی می تواند بروز سوانح و حوادث را به حداقل کاهش دهد.

خسروجردی بابیان اینکه تردد در محورهای استان سمنان روان است، تصریح کرد: بیشترین سوانح رانندگی در ورودی شهرها رخ می دهد لذا از رانندگان تقاضا داریم در قسمت ورودی شهرها با آرامش و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی افزود: زائرسراها، اماکن مذهبی و مدارس در سطح استان سمنان تجهیز و آماده پذیرای مسافران نوروزی است لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در این مکان ها متوقف شده و پس از استراحت با هوشیاری کامل طی مسیر کنند و از عجله و شتاب به شدت بپرهیزند تا سفر خوبی را برای خود و سرنشیان خودرو فراهم کنند.


8940748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است