استانی 19:43 - 29 شهریور 1398

می‌توانستیم از تراکتور امتیاز بگیریم/ استرس بازیکنان گل گهر

به گزارش خبرنگار مهر، وینگو بگوویچ شامگاه امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و گل گهر سیرجان به خبرنگاران گفت: امروز اشتباه کردیم و گل خوردیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه روی اشتباه بازیکنان خط دفاعی خودمان گل خوردیم، گفت: شاگردانم در ۲۰ دقیقه اول بازی مقابل تراکتور تحت فشار بودند.

وی افزود: از مسئولان فدراسیون که اجازه دادند این بازی با حضور هواداران تبریزی برگزار شود، تشکر می‌کنم، آنها پرانرژی بودند و بازی فوتبال بدون هواداران فوتبال نیست.

بگوویچ با تاکید بر اینکه امروز شاهد بازی خوبی بودیم، گفت: باید از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. می‌توانستیم یک یا دو گل به ثمر برسانیم.

سرمربی گل گهر با بیان اینکه به تراکتور بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، گفت: امیدوارم نتایج بازی‌های بعدی را به نفع خودمان رقم بزنیم. چند بازیکن ما اولین بار است در لیگ برتر بازی می‌کنند، اما ما بعداز ۲۰ دقیقه اول بازی کم کم به بازی برگشتند.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم باکیفیتی است، گفت: از دست رفتن موقعیت‌هایمان به دلیل  کم‌تجربگی بازیکنانم بود. وقتی توپ را جلوی دروازه حریف می‌رسانیم باید از آن‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: از بازیکنانم که بازی خوبی ارائه دادند تسکر می کنم و از آن ها راضی هستم. حتی یکی دو گل می توانستیم به ثمر برسانیم. به هرحال فوتبال همین است.

وی در خصوص بازی های بعدی گل گهر نیز گفت: وقتی یک تیم می‌بازد باید سخت کار کند و با آنالیز اشتباهاتش را بر طرف کند. سعی می کینم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در خصوص علل گل نزدن بازیکنان تیمش گفت: عدم تجربه بازیکنانم و استفاده نکردن از موقعیت های گل و بی دقتی در زدن توپ های آخر از دلایل اصلی عدم گلزنی تیمم در این بازی بود. البته روی حرکت ترکیبی که انجام دادیم بازیکن‌مان خیلی راحت می‌توانست توپ را تبدیل به گل کند.

بگوویچ در خصوص استرس برخی از بازیکنانش نیز گفت: بازیکنانم امروز استرس زیادی داشتند ولی من به تیمم ایمان دارم و اگر مثل ۲۵ دقیقه آخر این دیدار بازی کنیم، هیچ شکی ندارم که می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی در خصوص اشتباه بازیکنان خط دفاع تیمش و گل به خودی که دریافت کردند گفت: دفاع چپ ما در صحنه گل آمادگی کامل برای توپ بلند را نداشت و باعث شد آن گل را دریافت کنیم، ولی در ۳۰دقیقه پایانی عملکرد بهتری داشتیم و نبض بازی را در دست گرفته و حتی می‌توانستیم گل بزنیم.


10242593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است