استانی 21:34 - 10 شهریور 1395
عضو کمیسیون اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کرمانشاه خبر داد
عضو کمیسیون فنی و اجرایی سی و نهمین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور نمازگزاران کرمانشاهی خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در محلات کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمدباقر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری محافل انسان با قرآن‌ هم‌زمان با برگزاری سی و نهمین مسابقات استانی قرآن کریم با مشارکت قاریان و داوران بین‌المللی قرآن کریم و حضور مردم متدین و نمازگزار کرمانشاه خبر داد.

عضو کمیسیون فنی و اجرایی سی و نهمین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه ادامه داد: این مراسم معنوی و فرهنگی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در راستای ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم این کتاب آسمانی و مقدس انجام می‌گیرد.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم در مسجد چهارمین شهید محراب واقع در شهرک الهیه با حضور نخبگان قرآنی و قاریان بین‌المللی و نیز نمازگزاران متدین و ولایت‌مدار کرمانشاه برگزار می‌شود.

مرادی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد ثارالله شهرک ظفر با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: مسجد سلمان‌ فارسی واقع در شهرک فرهنگیان با حضور قاری بین‌المللی نیز محل برگزاری این برنامه معنوی است.

وی با اشاره به برگزاری سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه طی سال قبل با حضور قاریان ممتاز کشوری و داوران بین‌المللی، گفت: در این مرحله از مسابقات قرآنی نخبگان فرهنگی استان در عرصه فعالیت‌های قرآن کریم به رقابتی نزدیک پرداختند و این محافل معنوی از سوی مردم و مسؤولان با استقبال گسترده‌ای همراه شد.

مرادی کرمانشاه را دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب قرآنی دانست و اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور باید مسؤولان و متولیان عرصه فرهنگی قرآن کریم استان با برگزاری بیشتر محافل قرآنی و ایجاد کارگاه‌های تخصصی در ترویج معارف و مفاهیم ناب این کتاب آسمانی در جامعه و ارشاد جوانان به فعالیت‌های قرآنی بیشتر تلاش کنند.


8131969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است