سیاسی 15:42 - 10 اسفند 1393
رحمانی فضلی:
تهران - ایرنا- وزیر کشور بی طرفی دولت در انتخابات را یک اصل مهم و ضروری برشمرد و گفت: وزارت کشور را فدای یک جریان خاص سیاسی در کشور نمی کنم، زیرا این گونه سوء استفاده ها به اعتماد مردم و کشور آسیب می رساند .

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور روز یکشنبه اعلام کرد، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور این مطلب را بیان کرد.



وی افزود: صندوق های رای، امانت شما، حق الناس و ناموس شما هستند باید مواظب باشید؛ به احدی درباره این مسایل توجه نکنید و دقت لازم را داشته باشید. موضوع انتخابات حق الناس است و در این حوزه تقاضای من این است که رعایت جدی را داشته باشید و به هیچ وجه، له و یا علیه هیچ شخصی در مباحث استفاده نکنید.



رحمانی فضلی برگزاری این نشست ها را برای تحقق اهداف، گفتمان سیاسی و شعارهای دولت تدبیر و امید، مفید و سازنده و در جهت خیر و صلاح مردم عنوان کرد و ادامه داد: در وزارت کشور به لطف خداوند متعال تلاش ما بر این نکته بوده است که وضعیت ثبات و برقراری آرامش عمومی را در کشور به عنوان وظیفه اصلی برای خود و به عنوان خواست مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری حفظ کنیم .



وزیر کشور ایجاد ثبات، آرامش و تقویت امید در جامعه را به عنوان وظایف اصلی وزارت کشور یاد کرد و اظهار داشت: با حفظ و رعایت اعتدال گرایی، در حوزه مبنایی و امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با روش تفاهم و تدبیر کارها را به پیش برده ایم و تعامل با نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه در عین حفظ قدرت و استقلال، از اهداف وزارت کشور بوده است.



رحمانی فضلی با بیان این که در هیچ استانی، اختلافی که مانع انجام کارها باشد، وجود ندارد، گفت : حفظ ثبات و آرامش در کنار هماهنگی و انسجام جزو مسایلی است که در کشور به آن نیاز داریم و به دلیل شرایط خاص بین المللی، حفظ انسجام و وحدت داخلی ما نقشی تعیین کننده در اقتدار کشور دارد و به همین منظور فرمانداران نباید خود را درگیر مسایل و کارهای حاشیه ای کنند.



وی هدف دولت را سرعت بخشیدن به برنامه ها برای تحقق اهداف مورد نظر و در راس آن تقویت نشاط و ایجاد رضایتمندی در بین مردم به عنوان پشتوانه های اصلی برای حمایت از نظام مطرح کرد.



وزیر کشور از برگزاری انتخابات به عنوان مهم ترین پدیده سیاسی یاد کرد و وزارت کشور را حافظ جایگاه سیاسی مردم در قدرت نامید.



رحمانی فضلی رعایت قانون در کشور را بر فرض این که در جایی با منافع فردی و گروهی سازگار نباشد برای همه لازم دانست و گفت: باید در کشور قانون را ولو این که به ضرر ما باشد رعایت کنیم و قانون گرایی را به عنوان اصل قابل قبول مورد ملاحظه قرار دهیم .



رییس شورای امنیت کشور به فضای خوب و مطلوب مرزها با وجود فشارهای خارجی اشاره کرد و اظهار داشت : ما از نمره امنیتی بالایی در کشور برخوردار هستیم و امنیت پایه توسعه و ثبات است .



رحمانی فضلی اصلی ترین مشکل مردم و جوانان را در شرایط کنونی موضوع اشتغال جوانان دانست و افزود : رفع این معضل در گرو تولید و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری به عنوان دو مساله مهم است و بنده به عنوان وزیر توسعه گرا تلاش و اهتمام جدی خود را برای تشویق به سرمایه گذاری خواهم داشت .



وی توجه مدیران کل سیاسی در استان ها را به نهضت تولید با سه محور سرمایه گذاری، تشویق و افزایش بهره وری معطوف ساخت و اظهار امیدواری کرد که این گونه نشست ها در سطوح منطقه ای و ملی و در حوزه های مختلف با توجه به تجربه ارزشمند مقیمی در حوزه فنی و اجرایی بتواند در عمل موجب خیر و منفعت برای مردم شود .



سیام/ 9136/1429

انتهای پیام /*


5950566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است