فرهنگی‌هنری 16:30 - 06 مهر 1399

برگزاری جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی» به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در رادیو نمایش و در ۲ بخش حرفه ای و مردمی برگزار خواهد شد.

 شخصیت سردار دلها، حاج قاسم سپهبد شهید و جبهه مقاومت، ژنرال و استکبار جهانی و رفیق خوشبخت ما، موضوعات محوری این جشنواره است و آثار تولیدی در دو بخش حرفه ای و مردمی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

در بخش حرفه ای آثار تولید شده در شبکه های رادیویی سازمان صداو سیما به رقابت می پردازند و هر شبکه رادیویی شامل معاونت صدا، صدای مراکز استان، رادیو های شهری، معاونت خبر و برون مرزی، مجاز به ارسال ۲ اثر در هر ساختار است.

آثار ارسالی در بخش حرفه ای باید در ساختارهای نمایش تک قسمتی، مستند نمایشی، مستند پرتره، مینی فیچر، روایتگری، نمایش کوتاه، برنامه ترکیبی، گزارش خبری و برنامه های با محتوای تولید کاربران در قالب یو جی سی باشد.

در بخش مردمی نیز شرکت برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده با حداکثر ۳ اثر در هر ساختار و در مجموع حداکثر شش اثر امکان شرکت در جشنواره را دارد. ساختارهای این بخش شامل نمایش کوتاه، روایتگری و خاطره گویی، نمایشنامه نویسی، قطعه موسیقی و ساختار آزاد است.

مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آبان از طریق سامانه نقش در سایت رادیو نمایش خواهد بود و آثار راه یافته به مرحله داوری ۱۰ آذر در همین سایت معرفی می شوند. اختتامیه این جشنواره دهم دی ماه برگزار و برندگان معرفی خواهند شد

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رادیو نمایش به نشانی radionamayesh۱۰۷۵.ir مراجعه کنند.


10736758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، تا ۱۵ اردیبهشت ماه، آماده دریافت آثار شبکه‌ها و صدای مراکز با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است