استانی 07:43 - 28 آذر 1393
شهردار منطقه 20:
شهردار منطقه 20 از تشکیل کمیته بررسی بودجه سال 94 و پیشنهاد افزایش بودجه سال آتی در راستای تکمیل پروژه‌های عمران شهری این منطقه جنوبی شهر تهران خبر داد.

بودجه پیشنهادی سال 94 منطقه 20 در دست بررسی است

منصور کتانباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به بودجه 220 میلیارد تومانی این منطقه جنوبی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان در بخش‌های مختلف، برای ارائه خدمات و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، بودجه سال آینده با افزایش تقریبی 9 تا 15 درصدی تنظیم و به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم می‌شود.

وی گفت: تکمیل و تسریع پروژه‌های در حال اجرا و انجام پروژه‌های جدید در راستای برنامه پنج ساله دوم مدیریت شهری تهران از مهمترین اولویت‌های لحاظ شده در برنامه کاری سال آینده این منطقه است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی این منطقه برای سال آتی با لحاظ رویکرد فرهنگی روند افزایشی دارد، تصریح کرد: کمک به احیا و نوسازی بافت فرسوده، افزایش سهم درآمد پایدار از درآمدهای اکتسابی، حذف هزینه‌های غیرضروری و همچنین تمرکز بر اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری خواهد بود.

وی در ادامه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت اشاره کرد و گفت: به‌دنبال مساعدت‌های شورای شهر، بودجه امسال نیز نسبت به سال گذشته از رشد چهار برابری برخوردار بود که علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، ده‌ها پروژه شاخص جدید در این منطقه جنوبی به اجرا درآمد.

کتانباف افزایش رضایتمندی شهروندان را از مهمترین اهداف فعالیت‌های مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: احداث مسیرهای بزرگراهی از بلوار شهید دستواره به آزادگان شرق، شهید آوینی به ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، تجهیز سراهای محله، احداث 100 هکتار فضای سبز جدید، احداث پیاده‌راه ضلع شرقی حرم و... از جمله پروژه‌های انجام شده در منطقه 20 طی سال جاری بوده است.


5446911
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است