اقتصادی 18:18 - 11 بهمن 1393
بیرجند - ایرنا - فرماندار بیرجند گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 116 پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد که از این تعداد 67 پروژه شهری و مابقی روستایی هستند.

به گزارش ایرنا، 'رضا منصوری' روز شنبه در نشست خبری افزود: بیشترین پروژه ها با 41 مورد مربوط به شهرداری و بالاترین میزان اعتبار نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب منطقه ای با 477 میلیارد و 840 میلیون ریال است.



وی مهمترین پروژه افتتاحی این شهرستان را تصفیه آب شرب و خطوط ارتباطی انتقال آب به مخازن آب شهری ذکر کرد و گفت: آبرسانی شهری و روستایی، برق رسانی به سایت 75 هکتاری مهر شهر، آموزشی کشاورزی از دیگر پروژه ها می باشد.



منصوری افزود: همچنین در این ایام روستاهای بهلگرد، سورگ، بوشاد، کلاته میری و بهدان از نعمت گاز طبیعی شهری بهره مند خواهند شد.



وی گفت: از مجموع پروژه های افتتاحی 14 پروژه مربوط به بخش روستا های مرکزی با اعتبار 14 میلیارد اعتبار می باشد که با افتتاح آن ها پنج هزار و 200 خانوار از آن بهره مند می شوند.666 /665

انتهای پیام /*


5744039
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت مهندسی گاز گفت: امروز پس از یک دوره تحریم ۱۵ ساله، میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون مترمکعب رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» افلاطونی گفت: در تصویب طرح هادی روستایی باید دقت کافی وجود داشته باشد تا اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید خارج نشوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی از بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعتی با همت دولت خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان امور جنگل‌ها گفت: طرح کاشت یک میلیارد نهال یکی از برنامه‌های کنترل و مهار گسترش بیابان در کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج گفت: بنابر آمار سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که با واردات یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن بازار به تعادل رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی از عزم ایران و پاکستان برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری به منظور دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری دو کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: سکوهای انتشار آگهی ملک در شیپور و دیوار، اگر تا هفته آینده وب سرویس مشخص شده (احراز هویت مالک و کد پستی ملک) را انجام ندهند، بخش مسکن‌شان مسدود خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز چهارم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۴۴۶ واحد کاهش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۲۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است