سیاسی 16:13 - 06 آذر 1393
امام جمعه کاشان:
کاشان -ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به مذاکرات هسته ای انجام شده با گروه 1+ 5، گفت: خط مشی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با صلابت و قاطع است.

به گزارش ایرنا، آیت الله «عبدالنبی نمازی» روز پنجشنبه در جمع بسیجیان، پاسداران و جمعی از مدیران کاشان در حسینیه شهدای سپاه این شهرستان، افزود: علت اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان این است که مذاکرات تحت هدایت رهبر معظم انقلاب انجام می شود.



وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خط قرمزها را برای تیم مذاکره کننده ای هسته ای کشور مشخص نموده اند، اظهار کرد: شش کشور مذاکره کننده هسته ای با همه سر و صداهایشان در برابر اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان کم آوردند.



نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج سخن می گفت، افزود: آمریکا گیج و متحیر در بن بست قرار گرفته است چون از یکسو متعهد به حفاظت از رژیم صهیونیستی می باشد و از سوی دیگر در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران قرار گرفته است.



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و گفت: بسیج ریشه قرآنی دارد.



آیت الله نمازی با اشاره به جایگاه ارزشمند بسیج و اینکه در صدر اسلام نیز این شجره طیبه وجود داشته است، افزود: سوریه نیز با الگوگیری از ایران توانست با کمک مردم بر تروریست های تکفیری داعش پیروز شود.



وی همچنین افزود: در عراق نیز پس از خیانت بعثی های وامانده ارتش صدام، مردم این کشور اعم از شیعه، سنی و عشایر در لبیک به ندای آیت الله سیستانی به میدان مبارزه آمدند و با همکاری ارتش عراق بر تکفیری های داعش یورش بردند.



آیت الله نمازی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشورمان قدرت برتر منطقه هستند، اظهار کرد: پس از ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقتدرانه، حکمیانه، مدبرانه و کارشناسانه نیروهای مسلح را رهبری و مدیریت کردند.



وی اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن می داند اگر بخواهد جسارتی علیه ایران اسلامی انجام دهد ظرف چند دقیقه با اقتدار موشکی، از بین خواهد رفت.



وی، بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با علما، اندیشمندان و میهمانان شرکت کننده در « کنگره جهانی جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی » را با صلابت دانست و گفت: معظم له در این دیدار بر هوشیاری و آگاهی از توطئه صهیونیستها برای یهودی سازی فلسطین، تصرف مسجد اقصی و مسلح شدن کرانه باختری تاکید فرمودند.



عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گروه تکفیری تروریستی داعش را فرزند نامشروع سازمان جاسوسی آمریکا (سیا ) بیان کرد و گفت: داعش ابزاری در دست آنهاست و تهدید جدی، صهیونیستها هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید روز به روز اقتدارشان را افزایش دهند.



آیت الله نمازی تاکید کرد: یاری حضرت امام زمان (عج) واجب است و در عصر غیبت نیز هر شخصیتی جانشین امام معصوم (ع) هست یعنی ولی فقیه جامع شرایط نصرت و یاری او نیز بر همه واجب است و نباید او را تنها گذاشت.



562/ 7132

انتهای پیام /*


5284680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است