اجتماعی 17:01 - 05 آذر 1393
فرمانده نیروی انتظامی در تجمع حماسی بسیجیان/۲
فرمانده نیروی انتظامی گفت: جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز در برابر دشمن باید ایستادگی کنند.

موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست / جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در تجمع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در پارک لاله اظهارداشت: عزیزان باید بدانید گرچه دشمن تلاش می‌کند اراده مردم را با تحریم، تبلیغ، تفرقه و سیاه‌نمایی بشکند و آنها را مجبور کند که از مواضع خود عقب بیایند تا بخشی از اموال مصادره شده را با هزار قید و شرط به ما برگرداند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز باید در برابر دشمن ایستادگی کنند گرچه هر روز دفاع از انقلاب هم اقتضاعاتی دارد اما توفیقی که ما در این مدت بدست آورده‌ایم آن است که مذاکرات با دشمن باعث شده که نقاب نفاق را از چهره دشمن کنار بزنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که موضوع هسسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، ادامه داد: خود آنها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند هرچه ما از ایران خواسته‌ایم موافقت کرده و انجام داده اما باز هم می‌خواهیم تا 7 ماه دیگر این مذاکرات را ادامه دهیم.

وی به گفته رؤسای کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: آنها افتخار می‌کنند که تکیه‌گاه آنها ایران است و در این 3 سال با وجود تحریم‌ها نقش ایران بیش از گذشته برجسته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شرط اساسی برای اینکه در این مسیر به درستی حرکت کنیم و اراده دشمن را بشکنیم تمسک به ریسمان ولایت است.

وی به تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: امروز تکفیری‌ها با ظاهر قرآن ودفاع از اسلام بزرگ‌ترین فجایع را خلق می‌کنند و به اسم اهل سنت بیشترین ضرذبه را به آنها می‌زنند و ما برادران اهل سنتمان در عراق و سوریه آواره هستند.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه جریانات فریب خورده همه حوادث در منطقه را با پول‌های نفتی و نقش مدورانه با ظهر دفاع از اهل سنت رقم می‌زنند به نشست بزرگان اسلام و جهان در قم اشاره کرد و گفت: همه علما اذعان کرده‌اند که این حرکت تکفیری‌ها انحرافی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمادی برای اقتدار اسلامی و مبارزه با ظلم و کنار زدن پرده از چهره منافقانه استکبار است.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از ویژگی‌های اصلی بسیج را ارتباط با ولایت عنوان کرد و گفت: رهبر ما همان است که پرچم امام خمینی و امام حسین را بر دوش دارد و عامل اساسی پیشرفت ماست.


5278619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی به جنایت ختم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهید حکیم، همت، نواب، چمران، زین الدین و بابایی پرحجم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان پر حجم ،آزادراه و بزرگراه سعیدی فعلا خلوت هستند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است