استانی 20:51 - 03 تیر 1396
استاندار لرستان:
خرم‌آباد- استاندار لرستان از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانک‌های استان از طریق اجرای طرح بخشودگی جرائم خبر داد.

۱۰۰میلیارد تومان از معوقات بانک‌های لرستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در جلسه ستاد تسهیل استان گفت: با اجرای مصوبه بخشودگی جرایم زیر ۱۰۰ میلیون تومان، بانک های استان ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات شان را دریافت کردند.

وی افزود: در این راستا بانک ها ۲۳ میلیارد تومان از سود جرایم تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان مشتریان شان را بخشیدند و پرداختی دولت هم در این زمینه ۱۱۵ میلیارد تومان بوده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: در استان لرستان ۲۳ هزار نفر مشمول مصوبه دولت برای بخشودگی جرایم زیر ۱۰۰ میلیون تومان بودند که البته بانک ها بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و بانک های عامل خودشان و طبق سقفی که تعریف شده است در این زمینه، عمل کردند.

بازوند گفت: سامانه بخشودگی جرایم زیر ۱۰۰ میلیون تومان هنوز قطع نشده است و مشتریان بانک ها می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت واگذاری خانه های تاریخی توسط میراث فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به این که این خانه ها در اسفندماه سال گذشته واگذار شده اند، نباید روند واگذاری آنها آنقدر به طول بیانجامد.

استاندار لرستان ادامه داد: باید بگویید که در این سه ماه چه اتفاقی افتاده است و آیا واقعا یک طرح توجیهی سه ماه طول می کشد.

بازوند تصریح کرد: برنامه زمانبندی شده برای واگذاری و طرح های توجیهی و اجرایی این خانه ها باید طی یک گزارش در جلسه بعدی ستاد تسهیل مطرح شوند.


9201383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است