استانی 12:20 - 04 آذر 1399
با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی محقق شد؛
ایسنا/ایلام جانشین انتظامی استان ایلام از استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی در راستای تمهیدات ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها با همکاری پلیس راهور ، راه و انتظامی شهرستان‌های تابعه انتظامی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند فعال شده است.

کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ایلام/ استقرار 5 ایستگاه ایست و بازرسی

سرهنگ «شهاب عزیزاده» اظهار کرد: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و قطع این زنجیره در مرکز شهر ایلام ، ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در میدان‌ ارغوان ، میدان قرآن ، انتهای هفت چشمه انتهای مهدی آباد و آرامستان شهر ایلام فعال شده و با کسانی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر استقرار ایستگاه های ایست و بازرسی، تخلف از محدودیت های کرونایی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به صورت هوشمند و شبانه روزی در سطح شهر های قرمز و نارنجی رصد و برای ناقضان قانون، برگ جریمه صادر می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات مدیریت کرونا ، ورود خودروهای غیر بومی به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در صورت تخلف برای خودروهای وارد شده به شهر های قرمز ،یک میلیون تومان و برای شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ می شود.

وی تصریح کرد: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی نیز ممنوع  بوده و در صورت تخلف به همان میزان جریمه خواهند شد.

عزیززاده در پایان از هم استانی های عزیز خواست به منظور قطع زنجیره این ویروس خطرناک و مهلک ، همکاری لازم را با پلیس و بهداشت درمان استان داشته باشند.

کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت تردد

 سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز اظهار کرد: مشاهدات میدانی حاکی از کاهش ۹۰درصد  ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت و  ترافیک صبحگاهی حدود۳۰درصد و ترافیک عصرگاهی نیز ۴۰ درصد کاهش داشته است.

 وی با بیان اینکه طرح اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های نخستین به شکل هشدار و ارشادی بود و در این مدت سعی کردیم به رانندگان هشدار ها و آموزش های درخصوص منع تردد را بدهیم، گفت: جریمه خودروهای متخلف به وسیله دوربین های نظارتی سطح شهر آغاز شده است.

کهزادی تصریح کرد: از دوشنبه شب خودروهای غیر مجاز که اقدام به تردد در سطح شهر کرده بودند به وسیله دوربین ها و مامورین به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با قدردانی از همراهی خوب مردم استان ازآنان خواست تاپایان طرح به همین منوال ادامه دهند.

انتهای پیام


10824678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است